חורף

צילם, קוני.

קשת בענן (Medium)

שרי הורביץ – לנצ'נר ז"ל

Sari2

הודעות

1. חברים שלום, עידכון לגבי הגיל הרך – במייל צורף מכתב מהדס פרי, לאור השינוי – בשלב זה תיכנס באופן מיידי חנה למלא את מקום רכזת החינוך בגיל הרך, כאשר ליזה תמשיך לנהל את כל נושא סידור העבודה ואריאלה תמשיך את הליווי הפדגוגי, וזאת על מנת לאפשר להנהלת הקהילה ומינהלת החינוך החדשות לקבל החלטות מושכלות להמשך בשיקול דעת ומרחב פעולה. נציין בזאת כי חנה ניהלה את מערכת החינוך בניר אליהו בעבר ותוכל במהרה להוות כתובת. אנו מודים להדס על נכונותה להירתם וגם על כנותה ורצונה שלא למשוך את הדברים במצב שנוצר, ומודים לחנה, לליזה, לאריאלה וכל צוות הגננות והעובדות על נכונותן להתגייס ולשמור על שיגרת המערכת גם בימים אלה של חילופי תפקידים.

בהצלחה לכולנו – נימרוד

2. לאחרונה נלקחו בשוגג ציוד ציבורי (אבני גן, ספסלים מאולם הקולנוע, אבני שפה) האמורים לשמש את צורכי הקיבוץ.

אנו מבקשים מכל מי שלקח להחזירם למקומם בהקדם.

תודה

3. שלום לכולם, מזכירה לכם כי מחר יום ד' 22/10/14, יערך מבצע התרמת דם בקיבוץ. נחכה לכם בבית אליהו בין השעות 18:00-21:00.

מיותר לציין עד כמה הנושא חשוב וכי כל תרומת דם מצילה חיים. תודה מראש על שיתוף הפעולה.

מצפים לראותכם, רות ברלס וצוות מד"א

מזל טוב

מזל טוב ליעל ואופיר לרגל נישואיהם!

מזל טוב לסמדר ולראובן ולכל המשפחה.

שרי איננה

Sari

 

חברים שלום, אבל ירד על ביתנו – עם מותה של חברתנו שרי, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

הלוויה תיערך מחר (יום שישי ה-10.10) בשעה 12:30 בבית העלמין.

לפיכך, יתבטלו כל האירועים שתוכננו למחר (כולל קלפי ואירוע "ניר אוהלים").

משתתפים בצער המשפחה – כל בית קיבוץ ניר אליהו

השבעה תתקיים בבית המשפחה החל מיום חמישי לאחר החג (לפי מסורת ישראל).

דחיית בניית הסוכה

בניית הסוכה נידחת למחר

יום שלישי ה- 07/10/14 בשעה 17:00

איתכם הסליחה .

כולם מוזמנים לבניית הסוכה החדשה

קבלת חג סוכות- עדכון

עדכון

קבלת חג סוכות תתקיים בשעה 18:30 בסוכה מתחת לחדר האוכל.

לאחר קבלת החג נצפה יחד במצגת סיכום שנת תשע"ד.

בסיום, תתקיים ארוחת הערב בחדר האוכל.

גם מי שלא נרשם לארוחה מוזמן בהחלט להשתתף בקבלת החג!

נשמח לראותכם

בברכה, צוות התרבות

מזל טוב

מזל טוב לליאת וחנוך לרגל נישואיהם הערב!

מזל טוב לאלישבע ולבזוזה ולכל המשפחה.

קליטה- מסירות ראשונות של בתים בשכונה החדשה!

חברים יקרים שלום,

לאחר דרך ארוכה ולא קלה, אנו שמחים לבשר כי החלו מסירות הבתים למשפחות הראשונות בשכונה החדשה!

בשבוע האחרון נמסרו מפתחות למשפחות הבאות (ראו תמונות):

  • ניצן וטל אלמוג.
  • אורטל ויוסי קויטל.
  • עטרה ובועז אשד.
  • ליאורה וגדעון גולד.
  • לירן ויואב יונה.

המשפחות קיבלו את אישור הקיבוץ להכנס לבתים לאחר שתוקנו הליקויים המשמעותיים בבתים ובתשתיות (ליקויים נוספים יתוקנו בהמשך), הסדירו את תשלום המחצית השניה של דמי הכניסה, הסדירו את חובותיהם לקיבוץ (במידה והיו), חתמו על הוראת קבע לקיבוץ לחיוב חשבונות הבנק שלהם, הסדירו את נושא הפנסיה שלהם עפ"י החלטות הקיבוץ (מאז הבדיקה הקודמת שעשינו חלפו 3 שנים…), ונפגשו עם נציגי הנה"ח ומש"א כדי להסדיר את נושא ההכנסות והחיובים.

בשבוע הבא מתוכננות משפחות גולד, יונה ואלמוג לעבור פיזית אל הבתים.

כמו כן, אל משפחת אמיתי אשר מתגוררת במגורים זמניים בקיבוץ עד השלמת הבית החדש, הצטרפו הדס ואבי פרי, וחדווה ואורי בר-שאן על טפן- מתגוררים באופן זמני בנעורים. זאת בזכות בני ובנות הנעורים שהבינו את חשיבות הנושא והסכימו לפנות את חדריהם בנעורים למען מטרה חשובה זו- תודה לכם ולכן! בנוסף, תודה לנימרוד, לעדי בורץ ולאחרים אם יש שקידמו את הפתרון הזה.
היות ותנאי הבישול מוגבלים ביותר בנעורים, בערבים האחרונים התארחו משפחות אלו בארוחות ערב בבתי חברים בקיבוץ (ראו תמונות)- תודה למארחים (פנר, רגב)! מי שמעוניין לארח משפחות אלו לארוחות ערב- נא לפנות אלי, לעוזי או לכל אחד מחברי מינהלת הקליטה האחרים (רמי, שושקה', דפנה, ניר, דקלה, מרסי).

בברכה,
דניאל מדר
מינהלת הקליטה ניר אליהו
klita.nirel@live.com

IMG-20140820-WA0005 (Custom)IMG-20140819-WA0005 (Custom)

סופ"ש

1. לחברים שלום, בין התאריכים 17/8 ועד ה- 30/8 תרצה יוצאת לחופשה. המרפאה תהיה סגורה במשך כל התקופה לבדיקות דם, קבלת אחות, רופא משפחה וחלוקת תרופות. אנא דאגו להתכונן מראש עם תרופות ו/או טופסי 17.

2. חברים שלום ובטחון – נתחיל בתקווה שיהיה שלום: בכוונתנו לקיים בסוף השבוע הבא את חג המשק שנידחה, בתוכנית ארוחת הבוקר המסורתית בבית אליהו ולאחריה מופע, במידה והאש בדרום לא תתחדש וכל חיילנו ישובו בשלום – ברצוננו להתארגן למסיבת תודה עבורם בערב שישי הבא.

בשבת הבאה בבוקר צפוי להתקיים הפנינג בבריכה ומסיבת גבורות לפיני! פרטים מלאים יימסרו במהלך השבוע – כל זאת בתלות בהתפתחויות.

בטחון – אנו מבקשים להזכיר כי ניתן לקבל היתרים לממ"דים – בהליך מזורז יחסית ב"מסלול הירוק" בוועדה המקומית במועצה. עוד נציין: היתרי הבנייה בתוקף לשלוש שנים – ולכן גם אם יש קשיים בגיוס המימון – כדאי ליצור את התשתית התכנונית להוספת הממ"ד לפני המלחמה הבאה…

תשתיות אחרות: ביום שני הבא תהיה הפסקת מים יזומה בשכונה הצפונית, עקב חיבור השכונה החדשה למערכת המים(מבית מש' פיינבלט ועד מש' יוגב) בין השעות 8:00 ל-14:00 לא יהיו מים באיזור זה – אנא היערכו בהתאם!

בריכה – תודה גדולה לצוות עדן וחברת הילדים על עוד גיוס ניקיון בריכה מוצלח – הבריכה תיפתח כרגיל בהנחה שלא יקפיצו שוב את אייל שלנו למשימות לאומיות…

בברכת שבת שלום ושבוע טוב – נימרוד – בשם הנהלת הקהילה