מונדיאל 2010 – טור אישי

מהיום לא עוד "נביא הזעם", מעתה – "נביא האהבה"

 

אם סיפרתי לכם על מחשבותיי למנוי לשח"ל באמצע הטורניר, אז היום במהלך המשחק חשבתי לעצמי למה שח"ל?? –  עבור ישר כבר לחבר'ה קדישא. הלב דפק כמו קונגו, השערות סמרו, והפרצוף נהיה לבן, סיד! הסוף נראה רע. במשחק כזה תמיד מדהדהת הקלישאה – "מי שלא כובש סופג". ורובן המהיר לא פעם כמעט מימש את הנורא מכל, כאשר הביך את הגנת ספרד, ורק קסיאס, העצום יש לומר, מנע ממני לקבור עצמי עמוק באדמה. לא יעזור שומדבר לאף אחד, על הגביע הזה היתה רשומה ספרד עוד לפני תחילת המונדיאל! אני לא רוצה להגיד אמרתי לכם, אבל נו מילא – בתחילת דרכי התבטאתי שההפסד המביך במשחק הפתיחה של ספרד נגד אימפריית השוקולדים משוויצריה היה הדבר הכי טוב שקרה לספרדים. לטורניר כזה מי שבא יהיר – חוטף בוקס מהיר, ראה ערך הארגנטינאים, שממשחק למשחק נהיו יהירים יותר. ויוה אספניה!! תודה לך על חודש מרגש מאוד. ושוב תודה.

אז קדימה לסיכומים:
מונדיאל 2010 נפתח על רגל שמאל (שעמומונדיאל-הקרדיט לאבישי). לרגע היה נדמה שחזרנו עשרים שנה אחורה למונדיאל העלוב באיטליה. ככה זה שהספונסר שמוטלת עליו המשימה לנפק כדור למונדיאל מחפף ומוציא מהארון כדור-עף. אז לקח סיבוב שלם להסתגל לבדיחה החדשה של "adidas" או יותר נכון "adadas", וככל שהטורניר התקדם השערים התחילו לטפטף, והמתח התחיל לזרום בעורקינו. בסופו של דבר ראינו כדורגל טוב עם לא מעט דרמות ומעט כוכבים חדשים שבמהרה יתחילו לנצנץ לנו בעין. בנוסף המונדיאל הוכיח שאין להיתלות יותר מדי על הסטטיסטיקות, שנשברו בזאת אחר זאת (נימרוד שים לב). לי בטח שאין תלונות. את החודש הזה אני לבטח לא אשכח.
אז זהו, נגמרה החגיגה. ועכשיו נשארנו עם הרפש שלנו – הכדורגל הישראלי. אני רק מגלגל את המשפט בלשוני, וכבר נהיה לי רע. חוזרים למתקנים העגומים, לרמה הנחותה, ולשיטת הקיצוץ של השרלטן – לוזון. מה אני אגיד לכם? כיף זה לא הולך להיות.
היה לי לעונג.
כל הכבוד לתותחים שדאגו יום יום לחוויה מדהימה בבית אליהו, קבלו ממני את השאפו הקבוע.

נ.ב – ד"ש לכל המסמסים עם שריקת הסיום של הספרדים במחזור הפתיחה.

וממש לסיום,נקנח בשיר:

זה שיר פרידה,
אז בואי רק אמרי שלום,
אני אומר תודה,
ואת יודעת שחלום-סופו להתגשם,
אני אומר תודה,
ואחר כך נושק…

      
                                                            נביא האהבהעומר קורדובה                                       

 

 

 

  • k

    כישרון כתיבה מרשים, הבנת משחק ויכולת נבואית מוכחת.."שאפו" גם לך!!!

  • DS

    זכית בתואר "עט הזהב" במונדיאל 2010

  • DT

    צפ, כל הכבוד, גם על ההימור וגם על כל סדרת הכתבות המעולות.

  • חבריקו

    אין עליך יותר טוב מהתמנון!

  • בורצי

    לא רע …

  • נימרוד

    עומר שוב פגעת בול, כל הכבוד לך על הטורים המושחזים, תגלית המונדיאל, ותודה לבורצי, דור טל אבי אלי עוזי וכל מי שטרח והרים את ההפקה בבית אליהו, למרות שלא הייתי אתמול שמעתי שהיה מצוין ובכלל תודה על כל החודש הבלתי נשכח הזה, עכשיו צריך לחזור לשיגרה…

  • עמרי

    תודה רבה שוב לכל מי שהשקיע מזמנו ומרצו לאורך כל החודש הזה. זאת חוויה שזוכרים הרבה שנים קדימה. במיוחד פרצלינה ודאון. שיחקתם אותה. ולצפ- אולי תחשוף עכשיו לקוראיך הנאמנים, כשכבר אין חשש לעין הרע, למה היית כל כך לטובת ספרד. הרי קטלונית היא לא שפת האם שלך ואתה ודויד סילבה לא עשיתם יחד מסע כומתה. אז בטח יישנה סיבה אחרת לאהדה הזאת שלך. מהי?

  • נביא האהבה לכל המפרגנים ולעמרי בפרט

    תודה רבה על כל הפירגונים לאורך כל החודש המיוחד הזה..
    הפירגונים שלכם היו הדלק שלי להמשיך ולכתוב..שמחתי לעניין אתכם.
    לעמרי:אכן קטלונית היא לא שפת האם שלי,למרות שהיה מתאים לי מבטא קטלוני.למה הייתי כל כך שרוף ספרד??האמת ששיטת המשחק שלהם(הטיקי טאקה)תמיד נגעה לליבי.והכרתי מעולה את חומר השחקנים ,וכבר חודש לפני הטורניר חפרתי לכל אוזן קשבת שספרד היא נבחרת מושלמת בכל עמדה במגרש ,ומלוכדת מאוד .כאילו משהו מלמעלה אמר לי שזה סגור כבר לפני שזה התחיל….אז אמרתי שאני הולך עם האמת שלי עד הסוף,ואפילו שם סכום כסף נכבד שאפילו יפלפל לי עוד יותר את חווית המונדיאל,ככל שהתקרב הטורניר וממשחק למשחק של ספרד,מעבר להימור שלי,אני יכול להגיד לך שהתאהבתי בספרדים-אהבת אמת.
    אני יכול לספר לך מעבר לזה שאמש ישבתי משש בערב עד חצות הלילה וראיתי את החגיגות במדריד בLIVE בערוץ הספרדי,(כן לא הכי שפוי)כאב לי על טורס,הערצתי את וייה שמחתי בשביל אינייסטה…מה אני אגיד לך כנראה שהיה "בינינו" קליק.
    מקווה שקיבלת תשובה ראויה…לשאלה ראוייה יש לציין
    נ.ב:יש מצב שאולי "פול התמנון היה קרוב משפחה שלי בגלגול הקודם"

  • אמיתי

    הערה קטנה על ה"שעמומונדיאל" – גם המשחק הכי משעמם מקבל תפנית חיובית להפליא אם צופים בו עם שדרנים דרום אמריקאים!

    כל הכבוד על הטורים, נתראה בארץ

  • אמא

    עומר אין על הטורים שלך (ואני אתה יודע אומרת לך תמיד את האמת גם אם היא כואבת ) היה כיף לקרוא את כל הטורים וקראתי אותם פעם אחרי פעם בכיף ענק צחקתי המון (הרי צחוק טוב לבריאות ) ותמשיך לכתוב אתה כישרון נשיקות אמא

  • נימרוד

    אני רוצה להציע עוד הסבר לעמרי לגבי החיבור בין נביא האהבה לספרד: הסבר היסטורי – שם משפחתו של נביא האהבה הוא קורדובה – ע"ש העיר העתיקה באנדלוסיה שבדרום ספרד ממנה ככל הנראה גורשו אבות אבותיו בעת גירוש ספרד לפני חצי מילניום והתמקמו בטורקיה. לראייה שפתם של יהודי טורקיה נותרה ה"ספאניולית"(לאדינו) שהיא מיקס של ספרדית עם שפת הקודש, כך שבמקור צפ הוא בעצם ספרדי(ולא טורקי כמו שחשבנו) ולכן בתת מודע לא יכול היה לבחור אחרת… צפ עצמו מזכיר את דויד וייה במראהו(רק יותר גבוה) ובטכניקה שלו, כך שזה מסביר את החיבה האישית שלו לשחקן הכובש, תקנו אותי אם אני טועה…

  • עומר לנימרוד

    חחחחחחח…..הסבר מקורי מאוד…אבל עם כושר של עגלה.

  • נימרוד

    למגרש המרפאה זה מספיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.