השירותים הציבוריים בבריכה

שלום,
לאחרונה פנתה הנהלת הקהילה לחברים במכתב בו הבהירה באופן נחרץ את כללי ההתנהגות הנאותים בבריכה, על מנת לצמצם ככל האפשר את הסיכוי לתאונות. היטב נהגה הנהלת הקהילה בכך שנקטה פעולה מונעת זו. עם זאת, איכות השירות המוענק לחברים המשתמשים בבריכה ממשיכה לשאוף לאפס.
ביום ששי האחרון בשעות אחה"צ כשהגענו לבריכה על מנת להכין את השטח לקראת בוא אורחינו, גילינו שירותים ציבוריים מלוכלכים ברמה שקשה לתארה (אחסוך בתיאורים פלסטיים), וזיו גת, בהיותו הראשון להכנס למים, נתקל בשברי זכוכית גדולים.
את השירותים ניקתה לבסוף חברה בת 75 שהתביישה לקבל כך את פני אורחיה, ושברי הזכוכית (שניתן היה לראותם) נשלו מקרקעית הבריכה.לדברי נמרוד, בסיכום שנעשה יום לפני כן (יום ה') עם הנהלת עדן נקבע שהשירותים ינוקו לפני סוף השבוע על ידי עובדי גן האירועים.
אני מבקש בשם החברים ממנהלי גן האירועים ומאחראי האירועים עצמם לחשוב גם (לא רק חס וחלילה) על רווחת החברים הרוחצים בבריכה.
האם קשה כל כך לנקות גם את שירותי החברים פעם ביום (או לפחות פעם בשלושה ימים) בשעה ששירותי גן האירועים מנוקים אחת לשעה?
האם קשה כל כך לפקח על כך שלא יושלכו זכוכיות למים?
בנוסף הפכתם את שירותי החברים בבריכה למחסן ריהוט. אנא פנו אותו, אין לכך שום הצדקה.
ולבסוף, אם יש בכם מעט דרך ארץ התנצלו בפני החברה הותיקה שעשתה עבורכם את העבודה המלוכלכת.
בתקווה להמשך קיץ נעים בבריכה,
ירון
  • צודק צודק צודק!!!

    פשוט שערוריה,ילדיי ואני בילינו בשבת בבריכה והם לא הסכימו בשום אופן
    להישתמש בשרותים,הריח והצחנה לא היו מביישים את שרותי התחנה
    המרכזית הישנה… ניכנסתי להוציא נייר טואלט שייתפנו בטבע,גם נייר
    טואלט לא היה.

  • יש דברים שעושים בבית

    תעשו בבית

  • עוזי בארי

    שלום רב לכולם. לגופו של ענין,השרותים ינוקו וישמשו את חברי הקבוץ ואורחיהם. לגבי שברי הזכוכית בבבריכה הגדולה הורדנו את כוסות הזכוכית לגבי הברכה הקטנה אם נופל לאורח כוס לא תמיד אפשר לראות . ישנו נוהל של בדיקה יסודית של המציל אשר תפקידו לתת בריכה נקיה ובטוחה למתרחצים , גם צוות עדן עובר בבוקר ומסתכל האם יש זכוכית בבריכה. עכשיו ברצוני לך ירון לומר כמה דברים. יש דרכים נוספות בכדי לפתור נושאים והראשונה בהם היא להרים טלפון לשאול ולבקש תשובות, אך אתה ירון לא בפעם הראשונה יודע להתבטא בדרך האופינית לך, בבוטות ובניסוח מקומם. כדאי שתעשה עם עצמך קצת חושבים, לפני שאתה מתנסח בצורה כזו. בדברים קצת יותר אישיים אני ארים לך טלפון. מעבר לכך דרך ארץ אל תלמד את צוות עדן ש12 שנה מנקה , מחזיר כסאות למקום אחרי שבת, תורם ככל האפשר מחג קיבוץ, ארוח מפגשי קליטה, מתן בירה ופה ושם גם תרומה כספית כלשהיא.לא קרה פעם אחת כולל משפחתך שמי מחברי הקבוץ בקשו עזרה ולא קבלו כולל הדלקה וכיבוי אור בשעות לילה מאוחרות. אני פונה לחברים לעלות ולהנות מהברכה שהיא באמת גן עדן קטן, ואנחנו צוות עדן נמשיך ונשתדל עד כמה שאפשר לפתוח לכם שער אליו. בברכת יום נעים עוזי בארי

  • נטע בארי (גילוי נאות - אשתו של עוזי בארי)

    אני כותבת אחרי תשובתו של עוזי, אז אקצר.
    שתי הערות:
    1. לגבי העובדות : שירותי החברים הוקמו עם הקמת "עדן" לשירות אורחי "עדן". אז גם בת ה- 75 זוכרת שלפני כן לא היו שירותים בבריכה.
    2. לגבי הסגנון : בן ה- 59 שגר אתי באותו בית, יוצא מידי סופשבוע, הרבה אחרי שנגמר שבוע העבודה הארוך (מאוד מאוד) שלו, כדי להדליק, כדי לפתוח, כדי לכבות, כדי לסגור, כדי לנקות, כדי לפנות, כדי להשאיל ציוד ועוד מיני עזרה ככל הנדרש ע"י חברי ילדי ואורחי ניר-אליהו.
    מעולם לא שמעתי אותו אומר שכרגע לא מתאים לו, כי הוא בבית עם המשפחה.
    לכן, ירון קציר והמכונה "צודק צודק צודק", בפעם הבאה שאתם מדברים על צחנה וסירחון, תזכרו שלא מטילים חרא על מי שעומד לרשותכם ללא חשבון.
    בברכה, בת 52.

  • שרוניה בת 75

    של מי הברכה !!!!!
    הדברים שירון כתב מבטאים את הרגשתם של הרבה חברים בקשר לבלוי בברכה.
    כבר כמה שבועות שאנחנו פונים לנמרוד ומבקשים טפול בעיניני הברכה,
    שרותים נקיים, ניר טואלט,וקצת צל לחברים שבאים להנות ולא מוצאים צל,
    אני מאד מעריכה את עבודתם של אנשי עדן אבל מרגישה שלקחו לנו את הברכה,
    כשמגיעים 0 5לדים מהקיטנה ורוצים להתלבש להתפשט ולהתפנות
    והשרותים מלאים גרוטאות ומסריחים,נכון שלפני הקמת עדן לא היו כלל שרותים, אבל גם לא היה אינטרנט ופייסבוק והקידמה לא נעצרה.
    לפני כמה שנים היו לנו 2 שרותים לבנות ולבנים אחרי שסגרו לנו אחד ,
    אנחנו נאלצים להשתמש גברים ונשים באותם תאי שרותים האם יש הצדקה
    להפוך את השרותים למחסנים?
    בקשר לתאורה בימי שישי, האם לא הגיע הזמן שמשפחות שרוצות להתקרר ולחגוג בברכה יצטרכו לבקש במיוחד שמי מעדן יבוא להדליק את האור ולכבות אותו
    נכון שעוזי עושה זאת ,אבל להרגשתי אני מרגישה לא נוח לבקש ממנו את השרות הזה,
    לנטע
    באמת יש צחנה וסרחון , אף אחד לא הטיל זאת על מישהו מעדן. ואם קשה להכנס לשרותים אפשר להבין איפה עושים החברים והילדים את צרכיהם,
    וזה לא לטובת עדן.
    בקצור הנהלת הקהילה צריכה לטפל דחוף בכל הקשור לברכה,כדי לתת פתרון לחברי הקבוץ,

  • עמרי

    ירון שלום,
    עד לפני מספר חודשים ובמשך 4.5 שנים עבדתי כחלק מצוות התפעול בעדן. בתחילת הדרך השירותים של קבלת הפנים שימשו גם את החברים בבריכה, ולאחר שנבנו שירותים חדשים לקבלת הפנים הפסיק השימוש בהם לצרכי הארועים. למרות זאת, פעמיים בשבוע, במשך השנים, ניקינו, צוות התפעול ואני, את השירותים של החברים למרות שחשבתי שאין זה מתפקידי. בפנותי לעוזי הוא אמר שזה כן חלק מתפקידה של עדן ואני קיבלתי זאת, חרף העובדה שהיה עלי במסגרת תפקיד זה לעשות את ה"עבודה מלוכלכת" (סוף ציטוט שלך) ובעצם ירון, לנקות אחרי הקקי והפיפי שלך, של ילדיך ואורחיך, ושל כל החברים ואורחיהם. עשינו זאת בקביעות, טוב יותר או פחות ואף פעם לא ביקשנו מאף אחד שיתנצל בפנינו. אפילו לא ביקשנו שיאמרו תודה.
    עם העיקר של דבריך אני מסכים. מהסגנון אני מסתייג מכל וכל. אבהיר זאת כך – השירותים חייבים להיות מנוקים ומטופלים בקביעות לפי מנגנון שיקבע על ידי עוזי ונמרוד, ואסור שיגיעו למצב המתואר,
    עוד אבקש ממך לא לבקש דברים בשמי. בקש בשם עצמך, בשם משפחתך, בשם חברים מסוימים, אל תבקש "בשם החברים". אני לא צריך שידברו בשמי, בטח ובטח לא בסגנון כזה.
    בידידות,
    עמרי

  • דייייי מספיק!!! (טל רוזנבלום)

    תגידו לא נמאס לכם להטיח האשמות אחד בשני!!!! מה זה משנה מי אשם?!?!?!?! הבריכה היא של כולם כמו כן השירותים.
    עדן עושה הכל כדי לתרום לקיבוץ אם זה בחגים ואם זה באירועים.
    עדן גם כל יום ראשון מנקה אחרי החברים את הסיגריות על הדשא, קליפות האבטיח, מרוקן את הפחים ומחזיר את הכיסאות.
    בניגוד לעדן, לחברים לא מספיק להעיר פעם אחת. צריך לבקש כל שבוע וזה לעולם לא מתבצע!!
    לעולם לא עליתי ביום ראשון לבריכה ואמרתי: "או הפעם החברים היתחשבו בי". אז לפני שאומרים עדן לא חושב על הכלל שהחברים יסתכלו על עצמם ויבדקו אם הם מתחשבים בעובדים של עדן כי זה לא כיף לעשות דברים ולתרום למי שלא איכפת לו ממך.
    לסיכום: עדן יתרום וימשיך לתרום לקהילה בכיף ובחיוך ואתם מוזמנים לעזור לנו לשמור על הבריכה נקייה ונעימה לכולנו אם זה בלהחזיר כיסאות למקום ולשמור על נקיון הגן ועד להתנדב ולעלות פעם בשבוע ולהקדיש 5 דקות לנקות את השירותים שבהם עדן בכלל לא משתמשים רק החברים ובעיקר גני הילדים לתשומת לב המטפלות. (חומרי ניקוי עלינו) בקיצור הכל באהבה וברצון טוב לשמור על הקהילה בניר אליהו מאוחדת מגובשת והכי חשוב שמחה יום טוב לכולם.

  • ירון קציר

    שלום,

    אני שמח שנושא השירותים בבריכה עורר מספר תגובות ומקווה שימשיך להתנהל דיון ציבורי בנושא זה ובעוד מספר נושאים הקשורים לשימוש המשותף בבריכה של חברי הקיבוץ ועדן. אשמח במיוחד לתגובתו של נמרוד, כדי שיבהיר כיצד הוא והנהלת הקהילה רואים את עתיד השימוש המשותף.

    א. יצאתי מעודד מתשובתו של עוזי שכתב :"השרותים ינוקו וישמשו את חברי הקבוץ ואורחיהם". זו התחייבות רצינית שאני מקווה שתוביל לשיפור משמעותי.
    ב. העבר וההווה המפוארים של עדן, מנהליו ועובדיו שתוארו בהרחבה בתגובותיהם של עוזי, נטע ועמרי אינם ממן העניין כאן. כולנו משתדלים לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר, ורובנו אף מתוגמלים על כך בשכר נאה. וכשלעיתים קורות תקלות (והתקלה כאן איננה נקודתית, הזנחת שירותי החברים נמשכת מאז תחילת הקיץ) עלינו לדעת לקבל ביקורת (גם אם היא עוקצנית)ולהשתפר.מדליות מקבלים באולימפיאדה……
    ג. סגנון הכתיבה וההתבטאות שלי אינם ראויים בעיני עוזי, נטע ועמרי. חברים, חוש הומור והיכולת לצחוק גם על עצמכם לעיתים יקלו עליכם את החיים. אגב השימוש במילים פ–י, ק– וח-ה קיים רק בתגובותיכם, אך לא בפנייתי המקורית……..ועכשיו ברצינות:
    לצערי, בעולמנו, במדינתנו וגם בקיבוצנו לדברים הנאמרים ומסוכמים בנועם, בשקט ובחדרי חדרים אין הד ציבורי וכאילו שנכתבו על הקרח. ביום ה' האחרון נטל עוזי את אותה התחיבות לנקיון שירותי החברים בסיכום עם נמרוד. אז מה? ביום ו' בערב השירותים היו מלוכלכים להחריד. תקוותי שעתה, כשההתחייבות ניתנה קבל עם ועדה, היא תקויים ככתבה.

    המשך דיון פורה,
    ירון

  • אבישי

    ירון אני מציע לך לעלות ביום ראשון בבוקר ביחד עם העובדים של עדן ולעזור להם לנקות את כל הזוהמה שמשאירים אחריהם משתמשי הבריכה, ביניהם מצויים גם חברי קיבוץ, בניהם וכמובן חבריהם מחוץ לקיבוץ, אני בטוח שאתה תהנה מזה… זה הרי לטובת הקיבוץ.

  • "עדן מרוויחים,הגזמתה ירון,מותר להם"

    ירון אתה מתאר את הדברים באופן הכי נכון ומציאותי,אני לא הרגשתי שהיית בוטה ולדעתי אתה מתאר הרגשה ותחושה של הרבה אנשים,גם כשפנינו לנמרוד והערנו את הערותנו לגבי הצל,[לא סבלינימל] שרותים מלוכלכים
    ובריכה לא נקייה,נמרוד הבטיח טיפול ואכן היו מס ימים שניראה שייש מאמץ
    מצד הצוות אך לא לאורך זמן,כלומר אפשרי אחרת,כשמעירים לעובדי עדן הם
    נותנים הרגשה שהם עובדים קשה [תעיד על כך נטע] והגן אירועים מרוויח
    בקיצור שלא נבלבל להם את המוח בלשון אדיבה …טוב עשית ירון שכך כתבת
    גן העדן ניראה יפה ,עכשיו הבריכה הגדולה נקייה,מטופח ,עוד קצת מאמץ לכמה שימשיות ושירותים נקיים ולא קרה כלום שירון מעיר את הדובים משנת החורף… קיץ נעים ורטוב,תודה לירון.

  • אבישי

    אני בטוח שכל הבכיינים קמו ביום שבת ב5 בבוקר עם עובדי עדן וקומץ צדיקים (גילוי נאות- אני לא ביניהם) למרק את הבריכה לקראת הקיץ.

  • עדן מרוויחים,הגזמתה ירון,מותר להם": מטל רוזנבלום

    ליפני שאתה אומר שאנחנו עושים בכאילו קודם כל אל תתחבא מאחורי שם אנונימי.
    2. אתה מוזמן כל ראשון ורביעי לשפשף איתי את כל הקירות בברכה שעתיים בשמש עם כלור (מאוד כיף).
    לנקות את ה"חרא" של חברי הקיבוץ כל יום חמישי מהשירותים שעדן ועובדיו לא משתמשים בהם.
    ולעלות בחימישי ב02:00 בלילה להפעיל את המשאבה כדי שנגיע ביחד אני ואתה בשישי בבוקר ונוכל לנקות שוב ולמלא כדי שלילדים יהיה כמה שיותר נקי אז אל תגיד שלא עושים כלום ליפני שאתה מברר בעצמך מה עושים ובוא תן יד למען כולנו

  • טל

    עכשיו ראיתי שרשום לירון אז סליחה על זה אבל עדיין את מוזמנת לעזור

  • נטע (שוב אני)

    לירון קציר ושאר האנשים שכנראה יש להם חוש הומור מאוד מפותח.
    אני לא התייחסתי לעצם הביקורת אלא לסגנון שלה. מתנשא, חצוף ובהחלט לא חברי. יכול להיות שהתשובה טמונה בשיפור חוש ההומור שלי.
    תהנו חברים, ותשתדלו לחרבן בבית.
    נטע

  • דיויד (בן 34, אבל מי סופר?)

    עמית (בתי, למי שלא מכיר) נחתכה בשבוע הראשון לחופש מזכוכית שנזרקה לבריכה הקטנה. אחרי הדבקה קטנה במיון, וטיפול ביתי מסור של הדס ואמל – הרגל בסדר, וכאילו לא היה דבר. באמת לא נעים, אך בלתי נמנע.
    צריך לזכור שבמשך שנים עדן הוא אחד הענפים המכניסים בקיבוץ, אם לא ה…
    זה לא עניין של מה בכך, ואני בטוח שכל החברים ערים לעבודה הקשה שנעשית בעדן, ע"י כל צוות העובדים, ובראשם עוזי.

  • ירון קציר

    שלום,

    צר לי על כך שמספר אנשים נפגעו ממכתבי. אני בא כנראה מתרבות אחרת בה מייחסים לציווי "הוכח תוכיח את עמיתך" חשיבות רבה יותר. בכל מקרה התלהטות הרוחות הוירטואלית סביב הנושא הנקודתי של נקיון השירותים מעידה על כך שכדאי לקיים דיון פתוח ורציני בנושא חלוקת תחומי האחריות בבריכה.
    אני קורא לנמרוד להרים את הכפפה. לכל אלה שהטרדתי את מנוחתם, הסירו דאגה מלבכם, זו תהיה תגובתי האחרונה בנידון.

    ירון

  • עמרי

    ירון שלום,
    בעבר שלחת אותי כאן באתר ללמוד מאיציקו ומאיז'ו היסטוריה (מיהו היטלר ומהי השואה).
    עכשיו אתה שולח אותי ללמוד דרך ארץ, ועל הדרך מבקש שאלמד גם מעט חוש הומור מהו.
    תודה, מכל מלמדי השכלתי.

    הבהרה-תגובה זו נכתבה בהומור (הנה, אני לומד).

    זו תהיה גם תגובתי האחרונה בנידון.
    עמרי

  • אב דואג וחבר אכפתי

    להגנת ירון יש להגיד כי ניכר שהדברים נכתבו מעומק לבו ודאגתו לכל ילדי הקיבוץ, ולא מתוך סגירת חשבון והתקטנות.
    לא צריך להגיב בצורה פוגענית כזו כלפי ירון, גם אם הדברים יכלו היו להיאמר אחרת.

  • גם לדעתי ירון לא הטיפוס "ללכלך וליסגור חשבונות"

    סהכ אדם שאיכפת לו, חבל לי שייש עליו כזה "עליהום"מותר להעביר ביקורת
    גם על מי שמרוויח יפה ולמי שעובד קשה,אני בטוחה שהכוונה של ירון היתה טובה ובטח לא כוונה ליפגוע בעובדי עדן על המים המסורים, הגן הוא של כולנו
    גן עדן תרתי משמע,מקסים ביותר,מושקע ומטופח,לירון בטח היתה כוונה טובה
    תארו לעצמכם עובדי הגן אילו אחד הזוגות היה מגיע בשישי להראות את המקום למי מחבריו ומי מהם היה ניכנס להיתפנות?! ביקורת עם כוונות טובות ואם ניתקוף את אלו שמבקרים ומעירים הערות אנשים יחששו להביע את דעתם .

  • רגישות מוגזמת

    מה קורה לחברי קבוץ ניר אליהו- מה הרגישות המוגזמת הזאת לגבי כל הערה (ואפילו שהיא נכונה) אולי במקום להשקיע אנרגיות בהתנצחויות העלבויות ונקמנות אישית תשקיעו את האנרגיה בניקיון, בבנייה ובקבלת החלטות על פתרון ארוך טווח לתנאי הבריכה העלובים שיש רק בקיבוץ שלנו…

  • נטע

    זה מתחיל להיות ממש, אבל ממש ממש מעניין. ואם תשאלו אותי – אפילו מאוד מעניין.
    למה כל מי שחושב כמו ירון ומגן על הסגנון של כתיבתו ההומוריסטית (וכמובן השליחות החברתית, "הוכח תוכיח" וכל השאר) לא נחשף בשמו?
    נכון שזה מאוד אבל מאוד מעניין???
    תודו שזה מעניין. טוב, אולי לא כל-כך.

    נטע

  • אנונימי

    מפחדים מדבר קטן שנקרא נקמנות

  • דורסנות.

    ובכן- התשובה לשאלתך, נטע, נמצאת בגוף השאלה, או יותר נכון בניסוחה.

  • נימרוד

    חברים בואו נרגע רגע ונשים דברים בפרופורציה. ראשית עוזי וצוות עדן עושים עבודה נהדרת כל השנה, ובהחלט מאפשרים את קיומה של הבריכה לחברים במקביל לעבודתו של גן האירועים. נכון יש מקום לשיפור, אך בהחלט טל, עמרי לפניו ובטח עוזי משתדלים לצד הרווחיות של הגן גם לאפשר את הפינה הזו לחברי הקיבוץ בימים הנותרים. נושא הבריכה הוא מורכב מאד, מדובר בבריכת השקייה של יותר מ-3,000 קוב, כמות מים כפולה מבריכה אולימפית, בלי מתקני הכלרה וסינון מפאת מגבלות ההשקייה והיא צריכה להיות מלאה כל יום. לא בכדי עד היום שני פרוייקטורים לא הצליחו להביא פתרון מוסכם וכעת אנו הולכים לשלם לא מעט כסף לגורם חיצוני מתמחה בעניין על מנת למצוא פתרון ארוך טווח במסגרת הקמת הגן הנוסף. עם זאת, צריך לקחת את ההערה של ירון כביקורת ולשפר. היו סיכומים ברורים בנושא השירותים והחלפת המים וצריך לעשות כל מאמץ לעמוד בהם. היתה תקלה בסופ"ש האחרון, ואני בטוח כי אנשי הגן יעשו כל מאמץ(וכבר עשו) על מנת לתקן את העניין. על מנת שהבריכה במתכונת הזו תהיה במצב מיטבי צריכים כולנו להתגייס, אנשי צוות הגן בתחזוקה השוטפת, החברים בשמירה על הניקיון והחזרת הכסאות, הגד"ש בהקפדה להשקות ככל שניתן מהבריכה, וכחברים לבוא ולהשתתף בדיונים הציבוריים(ואלה כן התקיימו, כפי שכבר ציינתי בפניך ירון) בנושא הבריכה במזכירות והאסיפה, ולא בהשתתפות גדולה של חברים… בסופו של דבר על מנת להשקיע סכומי כסף גדולים בבריכה צריך את הלגיטימציה של הציבור ואישור בעת הצגת התקציב. על בריכה ברמה טובה יותר צריך לשלם והרבה, והחברים צריכים להיות מוכנים לשלם את המחיר הזה. בינתיים בואו נשנס כולם מותניים וכ"א יעשה בגזרתו את המירב על מנת לאפשר את קיומה של שכיית החמדה הזו עבור כולנו. בברכת קיץ רטוב לכולנו, תארו לכם לעבור את החמסין הדביק הזה ללא הבריכה

  • שאלה לנמרוד

    אם עדן, הגן המצליח של קיבוץ ניר אליהו, אכן עושה כל כך הרבה כסף, מדוע החברים הם, כדבריך, אלה שצריכים לשלם את המחיר תמורת בריכה טובה ?

  • איש איש איך אתה מרגיש?

    מתי בפעם האחרונה הסתכלתם על הדברים היפים והטובים שעוד יש בקיבוץ ?
    כי ככל שתסתכלו ותחפרו כאן על מה שאין, תאבדו את מה שיש.

    אגב הבריכה היא פשוט מרק בצל עם שרשראות של ביצי צפרדעים, אבל אף אחד לא מכריח אותנו להתרחץ בה.
    לכן צריך להעריך את מה שיש ועוד לא דיברנו על האוכל בחדא.
    אבל השירותים משמשים אחלה לצורכי בני הנעורים (לא ידוע לי על בנות סליח) וזה כי השירותים בנעורים הפכו למחסן של בני המושבים או משהו כזה.

  • מעניין? פיתאום כל עובדי עדן ואישתו של... היתאגדו

    ===

  • גיא (הבן של...)

    אין בכוונתי "להתאגד" עם בני משפחתי או לבחור צד בויכוח הזה. אני הגעתי עכשיו מהצבא אחרי שהוקפצתי ביום שבת, ועבר עלי שבוע די עמוס. אחד הדברים הראשונים שעשיתי (כמו בדרך כלל) היה להתעדכן בחדשות הקיבוץ באתר ולהירשם לתריאטלון. קראתי את מה שירון כתב וראיתי גם את מספר התגובות (הבנתי שיש דיון מעניין). נכנסתי והתחלתי לקרוא, האמת שהופתעתי לרעה מהדיון הזה. אנשים בוגרים שמתדיינים בצורה כזאת… זה נראה כמו ויכוח של ילדים בגן ומי יאמר את המילה האחרונה. לירון- מסכים איתך לגבי מצב השירותים, גם אני אכלתי בבריכה ביום שישי וגם אני נתקלתי בבעית ה"אין נייר". דבר ראשון שעשיתי היה להעיר לאבי על כך. אני יודע שכשאני אומר לו משהו, הוא לוקח זאת לתשומת לבו והעניין יטופל, אני בטוח. אתה יותר מבוגר ואני לא אתחצף אבל יש דרך לומר את הדברים (זה שמדובר באבי בטח משפיע על תגובתי). לנטע, אמי- אני מבין את הפגיעה שנעשתה לך אבל לא צריך לפרסם תגובה לכל "אנונימי" שמפרסם תגובה, סתם חבל לא יוצא מזה כלום רק אווירה רעה. לעוזי, אבי- אני מעיר לך על כך הרבה אך באמת יש צורך בצל בבריכה. לאנונימיים- תגידו אין לכם מה לעשות בחיים בנוסף לזה שאין לכם ביצים? לכל שאר החברים- אני יודע שאצלנו החבר'ה (אני מקווה שאני פחות או יותר צודק בכך שאני מכליל את חבריי) כשאנשים שלא מכירים את הקיבוץ שואלים על הבריכה, הם מקבלים תשובה פשוטה: "זאת הבריכה הכי טובה בארץ". וזה פחות מעניין אם יש צל או אם יש שירותים נקיים. מסתדרים עם מה שיש ונהנים כמה שאפשר (המון).
    עצוב לי לחזור מהצבא שם מתעסקים בחרא כל הזמן ולגלות שגם בקיבוץ שלי מתעסקים במאבקי כוחות. אני מקווה מאוד שהאסיפות לא נראות ככה גם כן. קשה מאוד להתקדם בצורה כזאת.
    סליחה על האורך וסופ"ש נעים

  • אכן הבריכה הכי טובה בארץ

    גיא היקר הויכוח לגיטימי אבא ואמא שלך אנשים שאיכפת להם ,הם תורמים לחיי חברה ומעורבים בנעשה בקיבוץ,חשוב שאנשים יביעו את דעתם ולדעתי
    מה שקורה פה בתגובות לגיטימי לחלוטין,שמור על עצמך,תעכבו את "המרמרות" שבדרך…. וחזור אלינו בשלום!

  • חנה

    גיא'לה . אתה מקסים . "תותח" בשפת הצעירים .
    גם ההורים שלך .

  • נימרוד

    גיא יפה כתבת, מי ייתן ואתה ובני דורך(שזכיתי לעבוד עימם במטע) תשתחררו מצה"ל בשלום, ואחרי הטיול והלימודים תחזרו כולכם להצעיד את קיבוצנו הצנוע לשיאים חדשים, אתם העתיד של ניר אליהו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.