דעה אישית

לנימרוד..
אני מבין את המטרה לשמה הוצבו העגלות לחסום את הכביש,אך כרגע המצב בשטח הוא שה״אורחים״ שחוצים את הקיבוץ יום יום נוסעים בעיקופון בפראות יתרה, ונוסיף גם את מצב הכביש הצמוד לתחנה הישנה,וקיבלנו פה פצצה מתקתקת לתאונה בטוחה בעתיד הקרוב.
עומר קורדובה
  • סמדר ק

    מצטרפת לטענותיו של ידידי. מפחיד…

  • DS

    אני מסכים עם כל דבר שצפ אומר. נקודה

  • דפנה

    בדחיפות להוריד את הצמחיה, לפחות יהיה שדה ראיה

  • עומר,אני איתך!

    איזה ביזיון ,כל כך הרבה מכוניות,משאיות וכו חוצים את הקבוץ בכביש המרכזי של ביתנו
    רובם בפראות גדולה וזה הפתרון שמצאנו?! אוזלת יד של הממסד ושלנו!

  • בדחיפות לסגור את בשער המזרחי!

    דפנה ,הצימחיה לא הפריעה עד העגלות שנוספו,לא כל שינוי בחצר מצריך "להוריד" את הצומח
    או החי ונכון שחיי אדם קודמים אבל עדיף כבר לטפל במפגע הגדול הזה באופן יסודי,אם יורידו את הצמחיה ייסעו בפראות הרבה יותר גדולה מכיוון ששדה הראייה יהיה "נקי" יותר.

  • נימרוד

    מכיוון שהנושא הזה מעורר כ"כ הרבה אמוציות, אני מזמין את כל מי שאכפת לו ויש לו רעיונות טובים להגיע ביום ראשון למזכירות לדיון שיתקיים בנושא. מספר עובדות שיש לדעת: פתרון העגלות הוא פתרון ביניים זמני, שניתן בקלות להזיזו באם תיפתרנה הבעיות בעתיין נגרם. מה שהביא לחסימה בפועל:
    שני אירועים חמורים של כמעט תאונה של רכבים עם ילדי קיבוץ: האחד – אירוע בו גן שעבר בנוהל מסודר במעבר החציה – מכונית אחת עצרה לפני המעבר, הילדים חצו ביחד עם המטפלות ואז הגיחה מכונית שניסתה לעקוף את הרכב שעצר ורק בנס לא נגרם אסון. השני: ילד בן קיבוץ(בלי שמות כי זה לא משנה) שאיבד את הקבוצה בפינת החי ויצא בריצה החוצה במחשבה שהם חזרו לגן וחצה לבד את הכביש הסואן. עם כל הכבוד לכמעט תאונות של רכבים בעיקול המדובר, אם צריך לבחור בין תאונה בין שני רכבים במהירות נמוכה שתסתיים בנזק לרכוש או תאונה בין רכב להולך רגל בדגש על ילדים, התשובה היא ברורה. לפני כחצי שנה כבר הוגשה תוכנית ריסון תנועה ע"פ חוק למהנדס המועצה האיזורית, לאחר שזה התעקש שנוריד את הבאמפרים בטענה שאלו הותקנו ללא היתר, והתוכנית טרם אושרה. לכשזו תאושר יותקנו פסי האטה תקניים כפי שמופיעים בתוכנית. עד אז העגלות ימשיכו לחנות בבטחה על תוואי הכביש על מנת למנוע את אפשרות ההאצה בישורת של רכבים ממהרים. אגב אם למישהו נדמה שנפח התנועה עלה בשבוע האחרון זה בגלל שהחלטנו להסיר את השמירה בבקרים מהשער המזרחי, כך שעכשיו כלל אין סינון. מציע לכולם לנסוע בזהירות בסיבוב, ולגבי הצמחיה – נבדוק

  • עמרי

    מסכים עם נמרוד. בעיני זה הרע במיעוטו.

  • עומר

    לא חושב שיש כרגע מה לבדוק לגבי הצמחייה,כרגע הצמחייה ליד התחנה מגבילה את שדה הראייה משמעותית,וכל עוד פתרון העגלות התמוה קיים,חייבים להסיר את הצמחייה!

  • אלון .פ.

    לפני כמה שבועות עמדתי בשער המזרחי בשמונה בבוקר ביום ראשון (חיכיתי לטרמפ) ולמשך לפחות כחצי שעה ועשרות רכבים, השומרים (כן היו שניים בכדי להתמודד עם העומס והחברה הנחמדים ) לא סובבו אפילו רכב אחד.. חצי מהרכבים בכלל שמו עליהם פס והמשיכו לנסוע והחצי השני נדמה שכולם שם חברים שלהם… אז למה לקרוא להם שומרים אם הם שוערים…
    אגב אני לא מאשים אותם יותר מדי בכל זאת הם לא מכירים אף אחד ולא נראה לי שיש להם יכולת ורצון להתמודד עם איזה נהג ערס זועם..

  • קפטן פיינבלט

    אנדי דופריין שלח לרשויות מכתב כל שבוע במשך 7 שנים כדי לקבל כסף לספריה בכלא, אחרי זה הוא המשיך ושלח להם שתי מכתבים כל שבוע…
    אני בעד לשלוח למועצה כמה שיותר פקסים ומכתבים עם בקשה לדרך עוקפת, לשלוח למוטי אישית מכתבים ופקסים כל יום שיעשה לנו דרך עוקפת. לנו לא נעים שכל כך הרבה רכבים עוברים לנו בבית, שלהם לא יהיה נעים שכלכך הרבה מכתבים ופקסים מופנים אלהם.
    מצחיק שחודש אחרי שבנו את הבמפים הורדנו אותם בגלל בקשה של המהנדס, ועכשיו אנחנו מחכים כבר חצי שנה בשביל אישור ממנו לעשות במפים קצת זילזול בענין חשוב לא?

  • עמרי

    אנדי דופריין. מעולה!

  • עומר

    למרות הסטייה מהדיון על העיקופון
    חייב להודות שאנדי דופריין זו הברקה!