מפגש תושבים עם גיא קלמן

זה ממש עוד מעט שאנו נכריע.

לכן הגיעה העת לזוז מעט לצאת מהכורסא להגיע לשמוע לומר לבקש ואז להחליט למי תצביעו.

ב24 לדצמבר יתקיימו הבחירות למועצות האזוריות. וכמו בבחירות הכלליות נשכיל לשמוע את כל המועמדים, היו שני ערבים בהם הקשבנו לשני מועמדים  ועכשיו הגיע הערב האחרון בהחלט ,אז למען אלו שמצביעים בפעם הראשונה (החל מגיל 17-99) כמובן שכולם מוזמנים זו תהיה חגיגה דמוקרטית ראויה.

 ובשבוע הבא 10 לחודש בשמונה וחצי בבית אליהו. יגיע המועמד שטרם פגשנו.

מעט פרטים על גיא:   בן 50, נשוי לדלית , אב לשלוש בנות, גר בנירית. יו"ר ועד נירית, נולד וגדל  בקיבוץ שובל. שרת כלוחם ביחידה מובחרת, עבד בתחום הביטחון, בין היתר בתחום האבטחה בחברת אל-על.  לפני כ – 15 שנים הקים חברה המתמחה בטיפול בחומרים מסווגים ביותר. עם לקוחותיו נמנו משרדי וגופי הממשלה רבים, רשויות מקומיות וחברות פרטיות. לפני מספר שנים מכר את החברה וכיום הוא משמש בה  כיועץ מיוחד.

כמובן שנשמח לעוגות.

אנא הרשמו אצל פזית למייל.

PAZiTRE9@GMAIL.COM

  • יותם פ.

    צריך להוציא התחייבות בכתב של המועמדים לראשות המועצה לטיפול בכביש העוקף של הקיבוץ ותיקון הכביש הפנימי שניזוק מכל התנועה שיש עליו עכשיו, שברובו משרת את תנועת האוטובוסים של המועצה.
    בקרוב הולך להפתח בי"ס נוסף בבית ברל, מה שאומר שהמצב עכשיו זה כלום לעומת מה שיהיה לנו בעוד שנה.
    מי שרוצה לקבל את הקולות של ניר אליהו שיתחייב בכתב שהוא יטפל בזה וכך גם יהיה לנו מדד לבחון אותו…..
    שלא יערבבו אותנו עוד……

  • אסנת

    תוסיף לזה את הנמל היבשתי (מכולות) שיוקם פה, ואפשר להתחיל להפרד מהילדים שלנו.
    כמו ששאלתי פעם: מי צריך למות פה בשביל שנתיבי אליהולון ייסגרו??? יש מתנדבים?

  • נטע בארי

    אני לא בטוחה שראש מועצה אחר יוכל לפעול טוב יותר בעניין הכביש, אך אני חושבת שהגיע הזמן להחליף את מוטי דלג'ו, בלי להכחיש אף אחת מזכויותיו כראש מועצה רציני ופעיל. הגיע הזמן להתחדש, הגיע הזמן לנסות גישה שונה ואופן הידברות אחר עם תושבי המועצה. נכחתי בשני המפגשים עם הטוענים לראשות המועצה, ואני ממליצה למי שעדיין לא גיבש דעה להצביע עבור גיא קלמן.

  • לאסנת-

    נדמה לי שדווקא בנושא הנמל היבשתי היתה הצלחה והוא לא יוקם באזורנו בסוף.

  • ירון קציר

    קראתי את פרוטוקול הנהלת הקהילה האחרון והופתעתי לראות שיש בן מעין "המלצה" או "קריצת עין בשתיקה" לבחור במוטי דלג'ו בבחירות הקרובות לראשות המועצה האזורית. נכתב שם שראש המועצה הנוכחי הולך איתנו "יד ביד" במספר נושאים החשובים לנו וכן שאנו מעונינים שצפי ימשיך כסגן יו"ר המועצה.
    1. מי זה בדיוק "אנו"? חברי הנהלת הקהילה? כל חברי הקיבוץ? מדוע ננקטת פה עמדה ומתערבים בהליך דמוקרטי שאמור להיות נקי מכל השפעה של "הנהלות" למיניהן? ואם הנהלת הקהילה כל כך בטוחה בעניין מדוע שלא תוציא קול קורא ובו עמדה ברורה התומכת בדלג'ו כמועמד מעדף לבחירות הקרובות?
    2. האם מוטי דלג'ו הלך איתנו יד ביד במשך 19 שנות כהונתו הארוכות והמייגעות? האם לא התנקם בנו על כך שתמכנו באשר אלון ב-1994? האם עשה משהו בעניין הכביש העוקף מאז שנת 2002 כשברוחב לב התרנו לאוטובוסי המועצה לחלוף דרך הקיבוץ? האם לא תבעה אותנו המועצה פעם אחר פעם בנושא שימושי קרקע? האם נקף אצבע לטובת שיפוץ בית הספר יחדיו או שמא דאג לייבשו מתלמידים ותקציבים בשנים האחרונות, ואלמלא עלתה שוועתנו לשמיים בשנת בחירות כבר מזמן היה מעבירנו לבית הספר החדש בבית ברל?
    3. האם השירות לאזרח שנותנת המועצה האזורית דרום השרון ראוי בעיני חברי הנהלת הקהילה? כל תושב בכפר סבא נהנה משירותי גינון, אחזקה, חינוך ונקיון עדיפים על השירות הזניח שהמועצה מעניקה לנו. ואחרי זה עוד להתפאר שקופת המועצה מלאה בכסף?
    4. והחמור מכל, החוק איננו מתיר ליו"ר מועצה לרוץ לבחירות ביחד עם מועמד רשמי להיות סגנו (אלו אינן בחירות לנשיאות ארה"ב). הצגתו של צפי כמועמד הרץ ביחד עם דלג'ו היא הטעייה חמורה של הציבור. סגן יו"ר המועצה נבחר במליאת המועצה. צפי יכול להבחר כסגן בין אם דלג'ו יהיה ראש מועצה ובין אם גיא קלמן או איציק אזרי ייבחרו. אגב, מדברי גיא קלמן ביום ד' אצלנו, אם ייבחר גם הוא ימליץ בפני המועצה לבחור את צפי לסגן.

    אני מצפה מהנהלת הקהילה להבהיר לציבור הבוחרים בקיבוץ שהיא איננה מתערבת ונותרת נייטרלית לחלוטין בבחירות הקרובות.

    בברכה,
    ירון

  • נימרוד

    לירון וכל המגיבים: הנהלת הקהילה פועלת ממניע אחד שאינו עלום ואינו נסתר והוא טובת הקיבוץ. להבנתנו טובת הקיבוץ היא שצפי ימשיך לכהן כסגן ראש המועצה גם בשנים הקרובות. מעבר לכך אנו מכבדים את ההליך הדמוקרטי ומשתדלים שלא להתערב בו, מה גם שבקרב חברי ההנהלה יש ריבוי דיעות בכל נושא וגם בעניין הבחירות. אגב למי שחושב שהנהלת הקהילה אינה עושה עבודתה נאמנה בייצוג האינטרסים של קיבוץ ניר אליהו במועצה היתה ההזדמנות להציג רשימה מתחרה בבחירות לוועד המקומי. זהות וועדים מתקיימת רק כאשר אין התמודדות לרשימת הוועד. זאת פרסמנו מבעוד מועד, כצפוי אף אחד לא קם… הנהלת הקהילה ממליצה לציבור להצביע כך שצפי פלד יוכל להמשיך לשרתנו נאמנה כפי שעשה עד היום

    • אסנת

      נמרוד
      האם שיטת כיפוף היד של ניר אליהו מאחורי הגב משרתת את טובת הקיבוץ?
      "אם לא תתנו לאוטובוסי התלמידים לעבור בניר אליהו – אז נסגור לכם את העסקים הלא מוסדרים".
      ועוד דוגמא:
      "אם לא תורידו את השלטים של ההתנגדות להעברת בית הספר לבית ברל – אז המועצה לא תעזור לכם עם הכביש העוקף" (לא שהיא עזרה אי פעם. ברור לכולם ששימור המצב הקיים מתאים לאדון).
      תגיד לי אם משהו ממה שציינתי פה נשמע לך זר (הנוסח אולי היה שונה, אבל העמדה היתה ברורה מאד).
      אגב – מסתבר ששיטה זו חלה על רוב יישובי המועצה.
      איפה הדו שיח? איפה התקשורת? איפה הסיוע לקיבוץ? איפה ההקשבה לצרכי הקיבוץ???
      ועוד דבר:
      בוא נניח שהדלקת נר ראשון יצאה במקרה על חוג הבית עם דלג'ו. סבבה.
      אבל איך זה שהדלקת הנר הראשון פורסמה בנוסף כ"אסיפה חשובה"???
      למה הפגישה עם גיא קלמן לא הפכה לאסיפה חשובה? (ותאמין לי – שהיא היתה חשובה בהחלט!)

  • לירון

    האם ידעת שגיא קלמן כיו"ר נירית תמך בהעברת יחדיו לבי"ס שיהיה בבית-ברל? לא שמוטי הוא אידיאלי ולכן המועמד היחיד שבאמת הרשים ביחסו לחינוך הוא איציק אזרי הוא גם סירב להתחייב שצפי יהיה סגנו כי הסביר ביושר שזה תלוי בכך שצפי בכלל יבחר בקיבוץ שלו כחבר מליאה אבל הוא אמר שזו בהחלט אפשרות. למה צפי לא מתמדד בעצמו? היה זוכה בקלות

    • למגיב לירון

      האם היית בחוג הבית של גיא קלמן? כן או לא?

  • נימרוד

    לאסנת, מספר עובדות חשובות: ראשית המועצה האיזורית היא שסללה את הכביש העוקף המקורי בתקציב וחומר שנשאר מסלילת כביש 5503, בתיאום מלא עם הנהלת הקיבוץ. קל לשכוח אבל את שרשרת האירועים שהחלה עד שנסגרה הדרך העוקפת בצו בית-משפט התחילו גורמים מניר אליהו. יש לי הרבה מה לומר על שאר הדברים שכתבת וגם על התנהלות המועצה מאז, אבל יש דברים שלא מתאימים לדיון מעל גבי האתר – כמי שהיתה בצוות הבטיחות התמונה נפרסה במלואה בפניך. לעניין האסיפה המיוחדת – זו היתה במטרה להביא הרבה אנשים לסעיף הקליטה שהיה לאחר הדיון, ובו רצינו את גיבוי החברים למהלך המשפטי בו אנו מצויים בימים אלה. לצערי לא הרבה חברים הגיעו, אבל אנחנו כבר רגילים. לגבי הבחירות למועצה – כל חבר/ה ותושב/ת רשאים ומוזמנים לבחור במועמד/ת שהוא מאמין שיפעל לטובתו/נו בצורה הטובה ביותר. אני חושב שכשצפי בעמדת סגן ראש המועצה מצבנו טוב יותר לאין ארוך. את הפרשנות עם מי ואיך אני משאיר לכל חבר/ה ותושב/ת. עוד עובדה שיש לדעת – את הפגישות בשנה האחרונה עם יו"ר קק"ל, המחלקה להתיישבות במשרד הבטחון, משרד התחבורה והביקור של מנהל המחוז במינהל – אירגן ראש המועצה באמצעות קשריו. גיא קלמן ואיציק אזרי הם אנשים טובים, ואני מברך על האפשרות הדמוקרטית. מכאן יבחר כל אדם לפי אמונתו וצו מצפונו – אל תצפו שגם בנושא זה הנהלת הקהילה תחליט בשבילכם…

  • תלי

    ערב טוב !
    אין כל קשר בין העובדות המוזכרות ע'י המגיבים באתר לבין המציאות !
    הדבר היחידי שנכון (בעיני כמובן…)היא העובדה שאנחנו, החברים הבנים
    והתושבים איננו מוכנים בשום אופן לשאת בטירחה הכרוכה בסגירתו המוחלטת
    של השער המזרחי! ! אנחנו רוצים לקפוץ ל"קמליה" למלא דלק לשטוף את המכונית,
    לצאת לכביש 6 וכך גם מכרינו ואורחינו ומבלי לעשות לשם כך את ה"סיבוב" הנדרש !
    ולפחות לעצמנו נחשוף את האמת גם אם היא, לא תמיד נעימה !

  • לנימרוד

    יש כמה עובדות שלא פרסמת והם שדלגו והמועצה התנערו מהקיבוץ כל עוד שנמשך המשפט בנושא הכביש העוקף וניסו להפיל את התיק עלינו. הם יצאו בזול בקנס מצחיק ואנחנו שילמנו מאה אלף, מבקר המדינה היה קורה לזה תסמונת הש"ג אשם!! איפה היה דר" דלגו כל השנים האלה עכשיו הוא נזכר להפעיל קשרים?! הפילו את התיק על הקיבוץ והסגן הקודם שלו שבגלל זה עכשיו הוא תומך בגיא קלמן – גם לצפי הוא יעשה את זה אם יצטרך העיקר שהוא יצא נקי ויקבל עוד פרס על ניהול תקין. תפלון

  • קוני

    שלום חברים

    כשהוצע לצפי למלא את התפקיד הוא התלבט רבות, היה עליו לוותר על תפקידים רבים אותם מילא בהצלחה בישובים רבים. צפי שיתף אותי וקבוצה של חברי קיבוצים ובעלי תפקידים בדרום השרון וכולנו דחפנו אותו לקחת על עצמו את התפקיד.
    לאור זאת ובעקבות ביקורם של המועמדים לראשות המועצה בקיבוץ, הדברים שנאמרו והתגובות עליהם, הזמנתי את צפי לפגישת חברים בלתי אמצעית עם צפי, סגן ראש המועצה.
    הפגישה תערך הערב (יום שני 16/12), בבית אליהו בשעה 20:30 (קפה ועוגיות מובטחים).

    להתראות
    קוני

  • גיא איציק ומוטי

    זה נשמע כמו התחלה של בדיחה או חידה בחשבון לבית ספר יסודי

  • יותם פ

    אני רואה שהפוסט עשה את שלו ודלג׳ו שלף לנו היתר לדרך העוקפת
    Vamos דלג׳ו

  • קוני

    גם אני נכחתי בכל המפגשים עם המתמודדים על תפקיד יו"ר המועצה, אך בניגוד לנטע לא אמליץ על קלמן.
    בפגישה עם קלמן, פגשתי אדם יהיר שאינו מקשיב ואינו מאפשר דו שיח ומפזר סיסמאות, על דו שיח, פתיחות והקשבה…
    אדם חסר נסיון במינהל ציבורי שמתיימר לנהל גוף מורכב ומסובך על סמך נסיונו העשיר כבעל חברה פרטית שעסקה בסליקה של חומר סודי ממשרדי ממשלה ועל סמך זאת הוא מבטיח לנו קשרים במוסדות השלטון.
    אדם שמבטיח להגדיל את העברות הכספים לועדי הישובים אך לא יודע להסביר מאיכן יקח את הכסף לכך.
    בפגישה עם אזרי פגשתי אדם צנוע ונעים הליכות, אך עם כל הכבוד והערכה לנחישותו ולרצונו לעשות לא אמליץ עליו. אני מכיר את איציק מתוקף היותינו חברי מליאת המועצה לאורך תקופה ארוכה ואיני חושב שהוא מתאים לתפקיד.
    אם כך, נותר מוטי דלג'ו. מטבע הדברים, ראש מועצה מכהן, צובר לא מעט "אוייבים" אנשים שכועסים עליו על כי לא מילא אחר ציפיותיהם. כחבר מליאה גם לי יש ביקורת על מוטי אך בבואי להצביע אני שם על כפות המאזניים את היתרונות ואת החסרונות והיתרונות מכריעים את הכף.
    מוטי הוכיח לנו, חברי המליאה ולנו התושבים, מהו כושר ניהול ומהו כושר עשיה. מצאתי את מוטי כיזם חסר מנוחה שהצעיד את המועצה לעידן חדש. פרוייקטים שלא האמנו שיש ביכולתניו להרים מומשו זה אחר זה: הקמת 4 ישובים חדשים: נירית, מתן, צור יגאל וצור יצחק. אזור תעשיה במצפה ספיר. העברת משרדי המועצה ממתחם מט לינפול לקריה חדישה ומודרנית שרבים מראשי הערים מתקנאים בה. הקמת קריית חינוך חדישה, ריכוז כל התלמידים מהמועצה אל בתי הספר של המועצה. פיתוח שכונות הרחבה במושבים. הקמת איגוד ערים לביוב והקמת המט"ש. הקמת החברה להשבת קולחין והקמת החברה הכלכלית. כל הפרוייקטים הנ"ל ביוזמת מוטי כראש מועצה, ללא גרעון בתקציב אף לא שנה אחת.
    מוטי לא נתן לי סיבה לחשוב שצריך להחליף אותו כי הרכב מנצח לא מחליפים. ניהול מועצה אזורית הינו אתגר קשה ומסובך ואין להפקיר אותו בידי אדם חסר ניסיון וכישורים מתאימים. לכן אני אבחר במוטי דלג'ו.

  • לא ברור לי למה דלג'ו

    אני עדיין לא מבינה מה מר דלג'ו מתכוון לעשות לעזור לנו עם הפלונטר של הכביש ולמה אנחנו צריכים לשלם לכביש שהמועצה צריכה לבנות.

  • פלונטר

    להזכירם, לא דלג'ו הכניס אותנו לפלונטר של הכביש.

  • נטע בארי

    בוקר טוב לכולם, היום הבחירות.
    מאז כתבתי את התגובה שלי באתר התלבטתי רבות בעניין המועמד העדיף עבורי כחברת קיבוץ ניר-אליהו. אני מסכימה עם קוני על רוב הדברים, ובמיוחד על מה שדלג'ו עשה. אך בדבריו של קוני אין פירוט על מה שדלג'ו לא עשה. לא שמעתי עד היום אם יש הבטחה שניתנה לקוני כנציגנו במליאה או לחברי ההנהלות של ניר-אליהו (נימרוד, עמר ושאר החברים) אודות מימון הכביש.
    הכביש הזה שיסלל לתפארת תושבי המועצה, תושבי כוכב-יאיר, טירה טייבה צור-יגאל וג'לג'וליה – והיחידים שלא יסעו בו נהיה אנחנו – חברי ניר-אליהו. וכל ההיסטוריה של הפלונטר לא שייכת – הכביש נפתח כדי לאפשר לאוטובוסים של התלמידים לנסוע שלא דרך טירה.
    בסיכומו של דבר, החלטתי להצביע לדלג'ו מהסיבות הלא נכונות. נטע

  • בעד דלג'ו

    האם מישהו מהמועמדים האחרים הבטיח לנו, הבטחה בכתב, שהוא אכן יעזור במימון הכביש? הראה הוכחות כיצד יעשה זאת?
    אני בעד דלג'ו כי רק הוא מבין המועמדים מההתישבות העבודת, השניים האחרים מישובים קהילתיים שלא ממש יעניין אותם קידום העניינים שלנו.

  • קוני

    עם כל הכבוד לדלג'ו (וגם לשאר המועמדים) להוציא ממנו התחייבות שהמועצה תממן את הדרך העוקפת תהייה סיבה בשבילה לא להצביע עבורו. כי זאת לדעת: מי שמאשר או לא מאשר הוצאת כספים מקרן פיתוח לטובת פרוייקט היא המליאה. לא זכור לי שהמליאה אישרה אי פעם תב"ר לטובת פרוייקט ללא השתתפות הישוב. אם הישוב לא משתתף מיד עולה הטענה: "למה להם נותנים ולנו לא". נכון, המקרה שלנו הוא מיוחד אבל עדין תלוי בהחלטת המליאה ולכן מועמד רציני לא יכול להבטיח מראש שלא תידרש השתתפות הישוב. מה כן אפשר להבטיח ומה מוטי כן עושה? להפעיל קשרים ולדרוש מרשויות נוספות להשתתף במימון. קשה לי להאמין שמועמד אחר היה מצליח לרתום את קק"ל ואת משרד הבטחון (שכבר הבטיחו השתתפות במימון) ואת מע"צ ואת משרד התחבורה ואולי עוד גופים למימון הכביש.
    ואם כל הכבוד לנו ולצרותינו, האם הטיפול בכביש הוא השיקול היחיד שצריך לעמוד לנגד עיננו כשאנחנו הולכים להצביע?

  • נטע בארי - הפעם אני רק שאלה או שתיים

    יישובים בשכנות שסבלו מבעייה דומה לשלנו – בני ציון / בצרה / חרוצים – מי מימן את הדרך העוקפת שהיא ארוכה בהרבה מזו שלנו?
    האם פרוייקטים אחרים מומנו על ידי יישובים שלא הייתה להם שום טובת הנאה מהם, למעט עשיית חסד עם כל אזרחי המדינה האחרים?

  • נימרוד

    אני לא רוצה להעיד על מה שאיני יודע, כלומר מה בעוקף בצרה, לגבי הכביש שלנו:
    משרד התחבורה בעבר לא אהב את רעיון סלילת הכביש – לדברי המתכננות של המשרד מדובר בעוד כביש רוחב בין 551 ו-531 והן לא ראו בו טעם ואף התנגדו אליו. הסיבה שעכשיו אושר היא בין היתר העיכוב המתמשך בביצוע 551 והבג"צ שהוגש נגד ביצועו שעלול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות. משרד התחבורה בודק עכשיו את ההיתכנות לביצוע הכביש העוקף. מבחינתם אם הכביש משתלם למדינה בתוך חמש שנים הם ימליצו לתקצב אותו. בינתיים מה שהצלחנו להסיג בסיוע ראש המועצה זה הבנות בכתב מקק"ל והמחלקה להתיישבות במשרד הבטחון לתמוך בהקמת הכביש כ"כביש חקלאי-בטחוני" – יש הגדרה כזו ופרוייקטים כאלה של קק"ל בכל מיני מקומות בארץ. עם זאת ההתחייבות נעשתה בתקופת שר הבטחון הקודם. כל ההבטחות הללו מותנות בהיתר – שכאמור נתקבל בימים האחרונים. המועצה כבר אישרה תב"ר של חצי מלש"ח ונבדקת האפשרות לסלול מצעים באופן מיידי. עם זאת פתיחת הנתיב מותנית בהסדרת הצומת, דבר שעוד עשוי לארוך זמן מה. בגדול ניתן לסכם כי עברנו את המשוכה הסטאטוטורית(תב"ע), עברנו את רוב המשוכה התיכנונית(היתר) וכעת נותרה המשוכה המימונית – שהיתה מותנית בשתי האחרות. נקווה שגם את המשוכה הזו נעבור במהרה – ומתוך תקווה שלא נידרש להוציא מכיסנו כספים נוספים לטובת הפרוייקט, בלי נדר. בברכת "בשנה הבאה בדרך העוקפת הסלולה!"

    • נטע בארי

      תודה על התשובה

  • אני הכביש הפנימי ושכחתם אותי :(

    דבר אחד טוב קרה והוא שיש היתר לכביש עוקף – סוף סוף לא יעברו עלי 12,000 רכבים ביום.
    לגבי כך שהמועצה תממן את כל הכביש העוקף, בלי השתתפות שלנו – הלוואי וזה יקרה וצריך להפעיל את כל הלחצים על המליאה במידה וזה יגיע להצבעה.
    אך על מה שכן המועצה חייבת לשלם את מלוא הסכום – הוא התיקון שלי, הכביש שמוביל מהשער המזרחי למערבי (או להפך למי שרוצה…), שהוא למעשה כיום הפנים של הקיבוץ.
    במידה ורק אתם, תושבי הקיבוץ היתם משתמשים בו, מצבי היה היום טוב בהרבה, כל השוליים שלי שבורים ומלאי בורות וכולי במצב של כביש בתאילנד.
    השיפוץ שלי, הכביש הפנימי – אותו המועצה חייבת לממן!!!!!
    עכשיו שהצטרפו לאוטובוסים של התלמידים גם כל הסמייטרלירים שמביאים חומרים לבניית ביה"ס החדש, אין בכלל ספק – המועצה חייבת לשפץ אותי על חשבונה.

    שלכם, הכביש הפנימי……..

  • עוקף

    הכביש עוקף בני ציון בצרה מומן על ידי מע"צ ולא על ידי המועצה

  • סבתא נבהלת

    רציתי להתריע בעניין שמפחיד אותי מאוד ומכיון שאני לא זוכרת מי אלו החברים בועדת הבטיחות אני כותבת פה… נסעתי אתמול בשעות אחה"צ החשוכות בכביש הפנימי כשלפני נסעו שתי ילדות , בגיל כחל-עורבני , על אופניים , ללא קסדות, ללא מחזיר אור או כל סימן אחר שיאפשר לנהג לראות אותם – זו לא פעם ראשונה ולפעמים נוסעים ילדים גם בכביש מול פינת החי ללא שום אמצעי הגנה – אז נראה לי שצריך לעשות משהו בנדון ! הורים וצוות – אולי פרסום והסברה , לא יודעת – רק שאני אוכל לישון בשקט !!!
    תודה ותשמרו לי על הילדים שלכם .