מכתב לחברים – הדס פרי

 לחברים שלום!

בימים אלו אני מתחילה את תפקידי כמנהלת החינוך לגיל הרך, כמחליפתה של אריאלה.

כמה מילים על עצמי – אני בת 35, נקלטת חדשה בקיבוץ ניר אליהו, נשואה+2; תום בן 6.5 ושירה בת 1.5. את הילדים שלי חינכתי במערכת חינוך קיבוצית לאורך השנים, גם כאשר גרתי בעיר.

יש לי תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים. ברמה המקצועית, אני מגיעה לתפקיד מרקע של תפקידי ניהול מעולם התקשורת.

ברמה הפדגוגית, אני מקבלת ייעוץ צמוד מאריאלה שמכירה היטב את המערכת ואת הילדים ובמקביל, אני יוצאת ללימודים בתחום בחודש הבא. מעבר לכך, אני מעוניינת למנף את הידע והניסיון הרב הקיימים בקרב אנשי החינוך שגרים בקיבוץ לתוך המערכת. אשמח לשיתוף הפעולה שלכם.

בימים אלו מסתיימים תהליכי ההסתגלות בגנים השונים והשגרה מתחילה להתייצב
אני מתכננת לנצל את החודש הקרוב להיכרות מעמיקה עם המערכת והצוות
אני אבקר בגנים, אכיר את הילדים ואת אורחות החיים ואערוך שיחות עם צוות הגננות והמטפלות
כמובן שהניהול השוטף של המערכת ממשיך ברקע ואני נמצאת פה עבור הצוות ועבור ההורים

אני זמינה  לכל שאלה/ בקשה בימים א'-ה' 8:00-16:30 ובמקרים דחופים, גם בשעות אחרות
הנייד שלי – 050-6676203

בברכת גמר חתימה טובה

ושיהיה לכולנו בהצלחה!

הדס פרי

 

 

  • nb

    בהצלחה

  • nike

    בהצלחה בתפקיד

  • ניקלטת שלא עסקה בחינוך ולא גדלה בקיבוץ מתכון לבעיות גדולות.

    חבל מאוד. מי אישר את התפקיד?

  • מינוי בעייתי

    מקווה שתצליח.

  • אנונימי

    אפשר לחשוב שמי שגדל בקיבוץ הוא לא מתכון לבעיות גדולות.
    מספיק עם הגישה הזו, נראה לי שאנחנו יכולים ללמוד גם מכאלו שלא גדלו פה.

  • אבי פרי

    אשתי היקרה בהצלחה בתפקיד החדש והמאתגר
    אין לי ספק שתמלאי אותו בהצלחה רבה

    אני כאן בשבילך לתמוך ולסייע בכל מה שתבקשי

    אבי

  • מכרז

    הבעיה לא קשורה לאנשים שנולדו בקיבוץ או לא (להפך לרב- אנשים שבאו מבחוץ והתנסו בחיים מחוץ ל"בועה", יכולים לתרום יותר). הבעיה קשורה לכך שלוקחים לתפקיד אנשים שאינם עונים על דרישות המכרז שפורסם.
    האם הקיבוץ צריך להשקיע כסף בהכשרה של חברת קיבוץ שלא מתאימה לתפקיד ולו רק במחיר שתהיה חברת קיבוץ בתפקיד? זאת השאלה. זה נכון אגב לכל תפקיד ולא קשור אישית להדס פרי.

  • מסכים

    או לחילופין: מציינים דרישות תפקיד שלא קשורות לתפקיד אלא פשוט מתאימות לחברי משק שהתעניינו בו.
    העיקר שיהיה חבר קיבוץ.
    ההנהלה לא מבינה שהמוטו הזה מתאים לקיבוץ הישן שבו באמת היו שולחים חבר משק ללימודים (על חשבון הקיבוץ) על מנת שילמד ויתמקצע ויעבוד בזה בעתיד.
    זה לא מתאים לקיבוץ של היום.
    בסופו של דבר- כולם נדפקים מזה כי האדם שאינו ניחן בכישורים הדרושים / עומד בדרישות המתאימות עושה נזק לקיבוץ או לחברי המשק או לשניהם. לא אביא דוגמאות כי אם אתחיל – אמצא את עצמי יושב פה וכותב עד שבוע הבא.

    המינוי הזה בעייתי מאד. בכל זאת – בהצלחה להדס.

  • איפה התקבלה ההחלטה?

    מי מחליט על המינוי ? ניראה מאוד בעייתי.

  • פזית ראובני

    שוב מתקשה להבין מדוע אנשים כותבים את דעותיהם ללא יכולת לקחת אחריות על דברהם??? הרי ברור שאי אפשר להתייחס לדברכם ברצינות כי אתם לא לוקחים זאת באחריות!!!

    הדיון כאן אינו על הדס ואינו על התפקיד ואינו על מה שבניהם ,בעיני

    לגופו של עניין השאלות הנשאלות בעיני לגבי כל מכרז בקיבוץ הם:
    מה ההליך הנדרש לעמוד במכרז ?
    האם אכן ההליך היא כפי שאמור היה להיות?
    האם מי שהחליט בדק את כל האפשרויות לפי ההחלטה?

    ואם התשובות לכל השאלות הללו הן חיוביות אזי עלינו לסמוך על מי שהחליט,לאחל בהצלחה ולנסות לעזור ככל שאפשר לבעל התפקיד להצליח.

    ואם אחרי כל זאת לא היתה הצלחה בתפקיד לפי הפרמטרים הנדרשים בהגדרת התפקיד אז אנחנו אלה שאמורים לדעת לתת זמן לתהליך בונה אפשרות לשיפור והצבת יעדים ופרמטרים ברורים להצלחת התפקיד אך אם כל זה לא צלח כדאי שנדע שאנחנו יכולים לומר לחבר קיבוץ שאינו עמד בקרטריונים ואנחנו נפרדים (וזה באחריות מי שמינה אותו)אבל רק מהתפקיד ולא מהיותו חבר בקיבוצינו ( וזאת אמור לקחת בחשבון כל מי שבוחר להיות בעל תפקיד בקיבוץ )

    ועל כן בתור אחת שהפרופסיה שלה הוא חינוך מלידה עד גיל 18 עם נסיון רב וליווי של צוותים רבים,אני מאחלת להדס הצלחה ואשמח לסייע בכל הנדרש,(כפי שהצעתי לה)

  • יואב יונה

    הדס,
    כל הכבוד ישר כח ובהצלחה.
    נשמח לסייע ככל שנוכל.
    ההצלחה שלך היא ההצלחה של כולנו…חברים חדשים וישנים כאחד

  • אם כך מדוע למהר ולשלוח את הדס או × לא משנה השם

    ללימודים? שוב בחורה אולי מוכשרת שאין לה
    רקע בחינוך מלבד זה שלמדה פסיכולוגיה ובלי
    למצמץ יוצאת כבר ללימודים?
    מי משלם אותם?

  • לירן יונה

    בהצלחה הדס
    בטוחים ביכולתך לבצע את התפקיד על הצד
    הטוב ביותר
    וכמובן שנשמח לעזור

  • אורטל קויטל

    הדס,
    המון בהצלחה !
    נקטת בצעד אמיץ ולא טריוויאלי ולנו אין ספק ביכולתך להצליח ונתמוך בך ככל שיידרש. מקווים ומצפים שכל חברי הקיבוץ, ותיקים וחדשים, ספקנים יותר וספקנים פחות יתמכו בהדס למלא את אחד התפקידים החשובים והרגישים בקיבוץ.
    הקויטלים

  • קוני

    ניהול הוא ניהול הוא ניהול…
    הדס באה עם ניסיון ניהולי וזה מבחינתי מכשיר אותה לתפקידי ניהול. ניהול הוא מקצוע, מנהלים יכולים להחליף תחומי ניהול ואם אם טובים הם ילמדו את הענף מהר ויתמודדו עם אתגרי הניהול שלו (מנהלים מיקצועיים מבוקשים מאד בכל הענפים ואפשר לראות אותם עוברים מהייטק למזון וממזון לתקשורת ומתקשורת לאלקטרוניקה ובחוץ אף אחד לא מרים גבה על מעברים כאלו).
    ברכות להדס, הביקורות, גם אם הם לפעמים לא עדינות, הן חלק מהאתגרים אתם תצטרכי להתמודד, אני מאחל לך הצלחה ומקווה שיהיו עוד כוחות חדשים ורעננים בתפקידי ניהול בקיבוץ.

  • דניאל

    להדס- בהצלחה!
    קוני כתב יפה. לדעתי האתגר הגדול בתפקיד הוא לא להבין בחינוך, אלא להבין בניהול, ולדעת להתמודד עם אנשים שחיים פה ולא תמיד חושבים אותו הדבר או מתנהגים בצורה נאותה. זה אתגר של הרבה מבעלי התפקידים בקיבוץ.
    אוסיף את מה שידוע לי על הליך הבחירה. היו שתי מועמדות בלבד, כאשר אחת מהן בכלל לא פנויה כעת לתפקיד (בלימודים). כונסה ישיבה משותפת של הנהלת קהילה ומינהלת החינוך כדי להציג, לראיין את המועמדות ולדון בנושא. מהנהלת קהילה הגיעו רק 2 נציגים לאותה ישיבה- אולי אפילו לא היו בכל הישיבה (לא בטוח בפרט הזה). הנוכחות הדלילה של חברי הנהלת קהילה בדיון מסבירה את חוסר הידע שהם הפגינו בנושא באסיפה, ומשקפת את העומס בו נמצאים חברי הנהלת קהילה. מצב זה ימשך כל עוד לא יפנימו חברי הקיבוץ את העומס בו נמצאים חברי הנהלת הקהילה. זו סיבה מרכזית למה הוצע להקים מזכירות שתטפל בנושאים חיצוניים במקביל להנהלת הקהילה שתטפל בנושאים פנימיים.
    להבנתי, למינהלת החינוך מנדט להחליט על רכזת החינוך. לא כל דבר צריך להיות מוחלט בהנהלת קהילה- זה נקרא ביזור סמכויות וזה אמור גם להקל את העומס מהנהלת קהילה (אם כי כאמור במקרה זה כן כונסה גם הנהלת קהילה). אם אתם לא סומכים על אנשים שישבו בוועדות ויחליטו החלטות, אל תאשרו את מינויים. או בקשו להעביר את מינויים לקלפי אם לא נעים להצביע נגדם באסיפה.
    חברי הנהלת קהילה/חינוך מוזמנים לתקן אותי אם טעיתי.

  • דניאל

    אנשים כאן תהו מדוע לא דווח על הליך המינוי של רכזת חינוך לגיל הרך. הסיבה היא שבאסיפה שהיתה בשבוע שעבר, הסעיף האחרון היה דיון על בחירות לתפקיד יו"ר הקיבוץ. נימרוד נשא דברים ולאחר מכן יצא מהאסיפה ע"מ לאפשר דיון חופשי בנושא. לאחר שהסתיים הדיון הזה עלה עדכון על מינוי רכזת הגיל הרך. עלו שם השאלות שעלו כאן באתר ואף שאלות נוספות, אך נימרוד לא היה כדי לענות עליהן.
    חבל שסיגל (רכזת מש"א), אשר היתה מצויה בפרטי הדברים ונכחה באסיפה, לא הסבירה מה היה. כמו שכתבתי בתגובה הקודמת, אם היו נוכחים באסיפה חברי הנהלת קהילה או מינהלת החינוך שהיו בישיבות באותו נושא- אולי הם היו יכולים להסביר (אם היו ולא הסבירו, אז זה בכלל מצער…).

    אגב, נימרוד מתאושש מניתוח לכן אינו כותב הסבר על הליך המינוי כאן.

    • רפי נחום

      דניאל,
      המינוי אושר על ידי מינהלת החינוך בלבד ולא כפי שהיה נהוג עד כה בישיבה משותפת של החינוך עם המזכירות. גם הבחירות של הרכזות הקודמות התקבלו בישיבה משותפת של שתי ההנהלות עם המלצה של מינהלת החינוך שהיא הגוף המקצועי שצריך לתת המלצה.
      אני מסכים עם הגישה שניהול הוא ניהול אבל.. אם אנו חושבים שהתפקיד הוא ניהולי בלבד עלינו לשנות את תנאי המכרז כדי שעוד מועמדים/מועמדות יוכלו להגיש את עצמם לתפקיד ניהולי.
      המכרז כפי שפורסם כלל דרישות תפקיד מקצועיות לצד יכולות ניהוליות ואני חושב שעלינו לנהוג בשקיפות גדולה יותר כלפי כולם במכרזים שאנו מוציאים..
      אני מאחל להדס בהצלחה בתפקידה,הצלחתה היא הצלחתנו.

  • הצלחה בתפקיד

    בעיני ההצלחה של אריאלה בתפקיד לא נבעה רק מיכולות הניהול הטובות שיש לה אלא בעיקר מההבנה שלה בחינוך בכלל ובמערכת החינוך הקיבוצית בפרט. אריאלה נתנה מענה חינוכי מקצועי להורים בהרבה תחומים שלא קשורים לניהול, לצערי עם חוסר ניסיון מוחלט בתחום החינוך, לא נוכל לקבל מענה כלשהו בתחום מהדס ולכן, קוני, אין זה נכון להביא מנהל מתחום המזון, התקשורת או המלונאות, באם רוצים לקיים מערכת חינוך מובילה בקיבוץ.

  • דניאל

    ל"הצלחה בתפקיד",
    אני חולק עלייך. אריאלה בכל מקרה נשארת כיועצת במערכת בדיוק בשביל לייעץ בתחומים הללו. גם הפסיכולוגית נשארת לייעץ. אין ספק שהכרת המערכת יכולה לעזור, אבל את תחום החינוך הקיבוצי ניתן ללמוד. אני מאמין שמי שיודע לנהל ולהתנהל עם הורים וצוותים כאלו ואחרים, יצליח בתפקיד. הכרת המערכת והקיבוץ אינה ערובה להצלחה. מה יעזור למנהל/ת הגיל הרך הכרת המערכת והקיבוץ אם לא מצליח/ה להתמודד עם הורים או עם הצוותים?
    העובדה היא שאין אנשים אשר בקיאים במערכת החינוך הקיבוצית אשר רוצים להתמודד על התפקיד הזה. אני מזכיר כי מכרזים לתפקיד הזה כבר מסתובבים למעלה מחצי שנה ואין קופצים על המציאה. מה הפתרון שלך? להשאיר את המערכת בלי מנהל/ת? כמובן שלא מובטח כי מינוי זה יצליח, אבל כך הדבר בכל מינוי.

    • פיתרון?

      אם הפיתרון הוא לשנות/לפצל את התפקיד בגלל שלא נמצא אף אחד מחברי המשק שיכול לבצע אותו אז אפשר לסגור את הקיבוץ. מספיק עם האילוץ הזה של דחיפת חבר משק בכוח לתפקיד שלא מתאים לו.
      להביא מישהו טוב מבחוץ, שמבין בניהול ובחינוך (ע"ע אריאלה) זה הדבר הנכון לעשותו במקרה ואין אף חבר שעונה על הקריטריונים. ואם צריך – אז לשלם לו קצת יותר – העיקר שיינתן מענה לקריטריונים הדרושים לתפקיד.
      למה לדחוף חבר משק בכוח? רק מהיותו חבר?? זה מגוחך!

      • דניאל

        ל"פיתרון",
        להבנתי- לא היו מועמדים חיצוניים מתאימים. את/ה מוזמן לבוא לדיוני התקציב הבאים כדי לעזור בהעלאת תקציב החינוך.

  • חפירה רצינית מאוד

    בהצלחה להדס!

  • הצלחה בתפקיד

    דניאל – אם היא כל כך מתאימה, אז מדוע היא יוצאת ללימודים בתחום?
    מי מממן את הלימודים, זאת שאלה לגיטימית?

    • דניאל

      אכן חפירות עומק.

      ל"הצלחה בתפקיד",
      מינהלת החינוך החליטה שהיא מתאימה לתפקיד. לא כתבתי כי היא "כל כך מתאימה לתפקיד" כדבריך. אין לי מושג מי מממן את הלימודים או לאילו לימודים היא הולכת. אני מניח, שהיא הולכת ללימודי חינוך קיבוצי ע"ח הקיבוץ (וייתקן אותי מי שמבין בזה). נוהל זה מקובל גם בקיבוצים אחרים כאשר מועמד/ת מתחייב/ת להשאר בתפקיד X שנים לאחר הלימודים. כמו שכתבתי, לדעתי ניתן ללמוד את תחום החינוך הקיבוצי, ולפחות בהתחלה אריאלה בכל זאת מייעצת למערכת.
      רוב השאלות בדיון הזה לגיטימיות, הבעיה היא שכאשר יוצרים דיון כזה מורכז באתר הקיבוץ ועוד בעילום שם, ההרגשה היא שכל הזמן תוקפים אדם ספציפי (אם כי בדיון הזה ניתן לראות כי נעשו מאמצים שזה לא יראה כך). דיונים כאלו עדיף לעשות בצורה מסודרת באסיפה או בישיבה כזו או אחרת. אמנם זה לא נעים לצאת נגד חבר זה או אחר פנים אל פנים, אבל כך ניתן להגיע לתוצאה אפקטיבית.
      ההרגשה שלי לגבי כל עניין הטוקבקים הללו (ולא רק בדיון הנוכחי), הוא שאנשים לא בקיאים בנושאים מסויימים, לא טורחים לברר את העובדות באותם נושאים ממקורות מוסמכים, ואז משתלחים באותו נושא באתר. גם אם השאלות לגיטימיות, למה לא לברר אותן קודם עם המזכיר, הנהלת קהילה, או חברי ועדות שונות? פעמים רבות אנשים ממש חוטפים קריזה על נושאים מסויימים בלי שהם באמת יודעים את העובדות. דבר זה גורם פוגע לא פעם באנשים אשר בהם מדובר- ומוציא את החשק לאנשים כאן לתרום ולעשות למען הקהילה.
      אגב, אני אישית גם כן נגד מינוי חברים לתפקידים שאין להם שום מושג בהם או יכולת, רק כי הם חברים. וכל מי שחושב שאני ממציא או מצטדק, מוזמן לפשפש בזכרונו, בארכיב או לשאול אותי כדי לקבל דוגמא בהן יצאתי פומבית נגד מינוי שכזה. אבל להבנתי, כאן זה לא המצב.

  • עמית וינברג

    מצטרף לברכות- שיהיה בהצלחה! הדיון שהתפתח כאן מוכיח שלקחת על עצמך משימה מורכבת ואמיצה.

  • אבי פרי

    כבעלה של הדס אני חייב להגיב על כל השיח שמתנהל בפוסט הזה
    כל חטאה של אשתי הוא שההגישה מועמדות לתפקיד זה הכול!!!
    לא ברור לי מדוע כך מתנהלים הדברים בקיבוץ
    לא כאן המקום להכפיש את שמה ולדבר בגנותה
    אם יש לך איזה עניין עם תהליך הבחירה ניתן לפנות לועדה שניהלה את התהליך ובחרה בה ולבקש תשובות
    לא כאן המקום לכל ההתהלמות הזו, במה בדיוק היא אשמה?????
    אין לי ספק שאת/אתה לא מכיר ברבב את יכולותיה של אשתי ומאוד קל ולשפוט לרשום בצורה אנונימית כל העולה על דעתך מבלי לחשוב על כבודה ואיך היא מרגישה בכל הסיטואציה הזו
    איזה נזק נגרם לה ברמה האישית המקצועית ולנו כמשפחה
    אם כל כך אכפת לך ממערכת החינוך ומאופן בחירת המועמדים לתפקיד את/ אתה יכול לפנות לוועדה בצורה רשמית ולקבל תשובות
    אני מצפה מהגורמים הרלוונטים שלא לנהל כאן את השיח הזה הוא לא מכבד את עבודתכם ובטח שלא את אשתי
    מי שכל כך חשובה לו מערכת החינוך שיפנה לועדה המקצועית בצורה מכובדת כפי שמקובל בכל מערכת שייש בה תקנות ונהלים ויבקש תשובות.

    תודה
    אבי פרי

  • לירז

    הדס, מאחלת לך הצלחה רבה בתפקיד.
    הדברים כאן אינם מייצגים את כל אנשי הקיבוץ – חשוב שתדעי.
    אבי, אני מאוד מבינה ללבך ואת מה שכתבת וכמי שלא פעם יצא לה לקרא תגובות פוגעות ומשמיצות על אחד או שניים מבני משפחתי אני רק יכולה לנחם אותך ובכך גם את עצמי שמדובר במיעוט {ודווקא המיעוט שיושב על הגדר ולא עושה}, משם הכי קל לבקר.
    בדרך כלל אני נמנעת מלהגיב באתר אך לא יכולתי שלא הפעם.
    שוב מאחלת בהצלחה ובתור הורה במערכת החינוך, שאני מאמינה בה ולכן ילדיי הם חלק ממנה
    אשמח לסייע ולעזור במידת הצורך.
    לירז

  • מערכת האתר

    נמחקה תגובה בעילום שם

  • מישל ביוקאורל

    Hi Hadas
    Good luck in your new position, and your studies for it.
    Unfortunately us kibbutzniks are fast to complain and slow to give credit.
    Sometimes this is due to bad past experiences which are nothing to do with you personally and out of a genuine desire for the best outcome.
    Many of us are waiting for you newcomers to breathe some fresh air and ideas into an already wonderful place, so you can appreciate we also have some fears about what ideas will be presented .
    I will be happy to help you getting to know our ways as a fellow member and as part of your team.
    Michelle

    • משפחת ביוקאורל הצעירה

      מצטרפים לאיחולי ההצלחה ומחזקים את ידיך הדס! קחי נשימה עמוקה 🙂

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להדס ולמשפחתה,
    ראשית כל,לחיצת יד כאות הבעת תמיכה ואמון ביכולותייך ובנכונות שלך לקדם,להוביל ולשנות.
    לקחת על עצמך תפקיד חשוב ומורכב כאחד, ולבטח לא יהיה קל לקצור את הפירות (לפחות בהתחלה).
    שנית,וכאן מופנית השאלה לכל הספקנים והמשתלחים האנונימיים, חשבתם איך קורה שתפקיד כה חשוב יושב על המדף זמן כה רב מבלי שיהיה לו מועמד? מי שמבין קצת בתחום יודע שמדובר באחריות עצומה אשר לוקחים אותה "הביתה", קרי העבודה לא מסתיימת ב 17:00 בערב.
    בנוסף, רון חולדאי ניהל בזמנו את הגימנסיה העיברית בת"א ללא תעודת הוראה… וכמוהו רבים ומעולים אחרים בתחום ניהול בתי ספר.
    הדס,כאם לשני ילדים קטנים במערכת החינוך וכמורה, אני בטוחה כי תדעי לשלב בין כישורייך ונסיונך לבין הצוות המיקצועי הראוי אשר במערכת בקיבוץ.
    בהצלחה רבה, ליהיא הינדלס בוזו

  • ינון

    בושה לכל המתלוננים על המינוי של הדס,אפשר לחשוב המנהלת הקודמת היתה חברה או בת משק.
    אולי מישהי שלא באה מהמערכת הקיבוצית תוכל לעשות קצת סדר בבלגאן שיש.
    הדס בהצלחה בתפקיד החדש,מקווה שלא תתני לכל השטויות האלה לייאש אותך.
    בהצלחה בהמשך ימון בורנשטיין

  • פרופסור כאוס

    מה עם הדיוידנדים ?

  • ינון . אתה לא יכול להגיד שלא היה סדר במערכת החינוך...

    ובטח ובטח לא להגיד בלאגן!
    מערכת החינוך שלנו תמיד היתה מערכת מצויינת ואיכותית.
    לא סתם ככ הרבה משפחות מחכות בתור.
    לא צריך להיבהל שישנה ביקורת וחששות, נהפוכו
    זה רק מוכיח כמה מערכת החינוך חשובה לכולנו.
    אני ישבתי בו. חינוך ואני חייבת לציין שבבחירה
    של פרי למנהלת החינוך היו לנו הרבה לבטים
    ושאלנו את כל השאלות שעולות פה בפוסטים…
    אנחנו לא חותמת גומי של משאבי אנוש והיתכנסנו
    מס פעמים לדון ולראיין. לי באופן אישי היו לא
    מעט היסתייגויות בקשר לכל הנושא הפתגוגי והתכנים
    שפרי לא מכירה ובנוסף אין לה ניסיון בחינוך.( אני
    חושבת שזה פרמטר מאוד חשוב בעיקר כאשר מדגישים
    זאת במכרז) למרות כל ההיסתייגויות והחששות גם מרסי
    היתה שותפה להמלצות החמות ולדיונים. אני מאחלת בהצלחה
    גדולה לכולנו .
    יהודית מדר.
    במכרז)

  • פרופסור כאוס

    בהצלחה הדס

  • פרופסור כאוס המקורי (כל הזכויות שמורות)

    בהצלחה הדס

  • קרן וינברג

    הדס,

    לא פשוט להתמודד עם תפקיד חדש בכל מצב, ועל אחת כמה וכמה לא פשוט כאשר הפרגון אינו מלא.
    לקחת על עצמך אתגר מקצועי – ולאור כל התכתובות לעיל, כנראה שהאתגר הוא מעבר לרק מקצועי.

    מחזקת את ידך ואת החלטתך ומאחלת לך שלאט לאט תצליחי להשליט סדר ואמונה בשני הפנים של התפקיד.

    חזקי ואמצי !!

    קרן וינברג

  • ירון קציר

    שלום רב,

    בהצלחה רבה להדס בתפקידה החדש כמנהלת החינוך בגיל הרך. הדס, אנא, אל תיבהלי מכמה תגובות אנונומיות לא נחמדות.
    לאחר 37 תגובות שעסקו בבחירתה של הדס, שרובן היו תומכות ומעודדות, לשמחתי, אני בספק אם לקהל קוראי האתר יש סבלנות לקרוא תגובה נוספת, אך בכל זאת החלטתי שכדאי לתקן כמה אי-דיוקים (בלשון המעטה) ולבקש בקשה מכולם, בעיקר מהורי מערכת החינוך בקיבוץ.

    1. שתי הישיבות בהן הוצגה הדס ונבחרה לתפקידה היו ישיבות משותפות למנהלת החינוך ולהנהלת הקהילה. לכן, הטוענים שמינויה של הדס לא אושר בהנהלת הקהילה טועים ומטעים. הישיבה הראשונה התקיימה ביום ג', 23.10.14, ובה נכחו 5 חברים ממנהלת החינוך, 2 חברים מהנהלת הקהילה ונמרוד (חבר בשתי ההנהלות).
    בתום הדיון בנושא זה בקשו מספר חברים שהות לחשוב על הדברים, ומשום כך נקבע שהפורום המשותף יתכנס שוב ביום א', 28.10.14 בשעה 20:00, כהקדמה לישיבת הנהלת הקהילה, שממילא מתכנסת ביום א'. לישיבה זו הגיעו 5 חברי מנהלת החינוך שנכחו בישיבה הקודמת ונמרוד. אין לי מושג מדוע לא הגיעו חברי הנהלת הקהילה לישיבה זאת.

    2. הדס מתחילה בתפקיד כשתנאי הפתיחה שלה לא קלים. אנו בשעת דמדומים בה גם הנהלת הקהילה וגם מנהלת החינוך סיימו את הקדנציה שלהן ולא נבחרו עדיין הנהלות חדשות. נמרוד, מנהל הקהילה הנוכחי, הבקיא מאד בכל הנושאים הקשורים לניהול החינוך בגיל הרך, סיים את תפקידו ומחלים בשבועות אלו מניתוח לא פשוט. אריאלה, מנהלת החינוך הקודמת חכתה באורך רוח רב (כ- 4 חודשים) עד שתימצא לה מחליפה, וגם היא איננה זמינה לחפיפה ארוכה ומסודרת עם הדס. בסיכומו של עניין, כל המערכת שהיתה אמורה לתמוך בהדס תתייצב רק בחודשים הקרובים.
    הורים יקרים, אנא מכם נהגו באורך רוח וסבלנות. אפשרו להדס כניסה רגועה לתפקיד ותנו לה זמן למידה ככל שיידרש. תגובות קשות בכתב או בע"פ לא יועילו לאיש, בוודאי שלא למערכת החינוך הרך בניר אליהו, שכה חשובה לכם.

    תודה וחג שמח,
    ירון (בשם מנהלת החינוך)

  • אלון כרמלי

    הדס בהצלחה בתפקיד החדש אני בטוח שתביאי עימך רוח חיובית חדשה ויצירתית הדיון הציבורי והשימוש בפורום בצורה אנונימית מרגיש קצת מוזר ולא לעניין, בהיכרותי את המערכת בשמונה שנים האחרונות אני מסכים עם קודמיי ואכן נדרש ניהול ופחות ובמידת הצורך התייעצות עם הגורמים הפדגוגיים מחזק את ידיך ומאחל לך בהצלחה מכל הלב ושתמשיכי לחייך 🙂

  • יתרו

    למרות שבירכתי אותך ב SMS לא זכיתי לתגובה ממך
    בכל זאת הצליחי בדרכך