למה סוגרים את השער בשישבת- כי לא חייבים לפתוח אותו בניגוד לשאר הימים בהם הקיבוץ מחוייב לפתוחו על פי חוזה עם ההשכרות.
למה בעצם לסגור?
1)כי זה מפחית דרסטית הסתובבות כלי רכב (בעיקר כאלה שחוצים אבל לא רק) בדרכי המשק.
2) כי בשישבת ישנה הסתובבות יותר ערה של אנשים והרבה ילדים בכבישי המשק ולכן רצוי מאוד להפחית תנועת כלי רכב (ראה סעיף 1)
3) למה לא לסגור? מה כל כך קשה לנסוע מסביב? אמנם הדרך עפר במצב די רעוע אך בנסיעה איטית וסבלנית כנראה שלא תגרום שום נזק לרכבך..
4) את/אתה בטח מסוג האנשים שרק יודעים להתלונן (ועוד באופן אנונימי). מצד אחד רוצים לגור במקום פסטורלי ושקט ומצד שני לאפשר את היותו ציר גישה נוח מאוד לכל מי שרוצה לעקוף את פקקי כפר סבא והמשולש (ויש הרבה). אז זה מה יש, ועדיף כך.
עדיף להשקיע אנרגיה בשידול המועצה לשפר את תוואי הדרך העוקפת וקידום סלילתה. זה פחות נוח מלכתוב באתר הקיבוץ אבל זה בטח יותר יעיל.
לאחר אישור תב"ע וקבלת היתר לכביש העוקף שארכו למעלה משבע שנים הועבר הפרוייקט לתקצוב משרד התחבורה. משרד התחבורה הסכים להכניס את הפרוייקט לשנת 2015 בתנאי והרשות המקומית תשתתף "השתתפות עצמית" של כשני מיליון ש"ח. המועצה האיזורית דרום השרון היתה שמחה שהקיבוץ ישתתף ברוב הסכום הזה. אנחנו מתנגדים עקרונית ומעשית לממן את סכום הארי במקום הרשות המקומית, ועד שעניין זה לא ייפתר בינינו לבין המועצה כנראה שלא יהיה לו"ז לביצוע, אלא כאשר ייכנס הפרוייקט במלואו לתיקצוב משרד התחבורה, מה שכרגע נראה רחוק. כמובן שככל שתהיינה התפתחויות נעדכן את הציבור – שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה – נימרוד
מדוע סוגרים את השער המזרחי???
השבוע היו ימים שכבר ב 21:00 בערב היה סגור
למה לסגור אותו בשישבת??
אשמח לשמוע תשובות הגיוניות
למה סוגרים את השער בשישבת- כי לא חייבים לפתוח אותו בניגוד לשאר הימים בהם הקיבוץ מחוייב לפתוחו על פי חוזה עם ההשכרות.
למה בעצם לסגור?
1)כי זה מפחית דרסטית הסתובבות כלי רכב (בעיקר כאלה שחוצים אבל לא רק) בדרכי המשק.
2) כי בשישבת ישנה הסתובבות יותר ערה של אנשים והרבה ילדים בכבישי המשק ולכן רצוי מאוד להפחית תנועת כלי רכב (ראה סעיף 1)
3) למה לא לסגור? מה כל כך קשה לנסוע מסביב? אמנם הדרך עפר במצב די רעוע אך בנסיעה איטית וסבלנית כנראה שלא תגרום שום נזק לרכבך..
4) את/אתה בטח מסוג האנשים שרק יודעים להתלונן (ועוד באופן אנונימי). מצד אחד רוצים לגור במקום פסטורלי ושקט ומצד שני לאפשר את היותו ציר גישה נוח מאוד לכל מי שרוצה לעקוף את פקקי כפר סבא והמשולש (ויש הרבה). אז זה מה יש, ועדיף כך.
עדיף להשקיע אנרגיה בשידול המועצה לשפר את תוואי הדרך העוקפת וקידום סלילתה. זה פחות נוח מלכתוב באתר הקיבוץ אבל זה בטח יותר יעיל.
אני תומך בדיה של שער מערבי.
כל העול נופל עלי ואני עייף מכך
אני תומך בדעה של שער מערבי.
כל העול נופל עלי ואני עייף מכך
אפשר בבקשה להוציא לו״ז קבוע ואחיד לשעות פתיחת וסגירת השער.
איננו עוסקים בהימורים.
תודה
השער המזרחי פתוח כל יום משש בבוקר ועד תשע בערב. ביום שישי נסגר השער בשעה חמש עד יום ראשון בבוקר וחוזר חלילה. הדרך העוקפת כרגע פתוחה 24/7
אם כבר מדברים על לו"ז. יש לו"ז לסלילת הכביש העוקף?
לאחר אישור תב"ע וקבלת היתר לכביש העוקף שארכו למעלה משבע שנים הועבר הפרוייקט לתקצוב משרד התחבורה. משרד התחבורה הסכים להכניס את הפרוייקט לשנת 2015 בתנאי והרשות המקומית תשתתף "השתתפות עצמית" של כשני מיליון ש"ח. המועצה האיזורית דרום השרון היתה שמחה שהקיבוץ ישתתף ברוב הסכום הזה. אנחנו מתנגדים עקרונית ומעשית לממן את סכום הארי במקום הרשות המקומית, ועד שעניין זה לא ייפתר בינינו לבין המועצה כנראה שלא יהיה לו"ז לביצוע, אלא כאשר ייכנס הפרוייקט במלואו לתיקצוב משרד התחבורה, מה שכרגע נראה רחוק. כמובן שככל שתהיינה התפתחויות נעדכן את הציבור – שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה – נימרוד
כניראה יאושר תקציב שבוע לפני