סיום החופש הגדול
אנשים יקרים,
הנכם מוזמנים לסיום החופש הגדול של מערכת החינוך הבלתי פורמאלי בקיבוץ ניר אליהו היום, יום א' ה – 19/8, בשעה 18:00 בבריכה.
בתוכנית:
מתנפחים, כיבוד (אנו דואגים לנקניקייה בלחמנייה ו"שערות סבתא"). אתם מוזמנים להביא כיבוד (כגון: שתייה, בורקסים, פשטידות, פירות, עוגות, סלטים, עוגיות, ועוד).
לסיום נערוך טקס קצר עם כמה מילות תודה והעברת הדגל משכבה לשכבה, נקבל את כתה א' לכחל, עורבני ייפרדו מכתה ז' והנעורים יקבלו אותם…
נשמח לראות את כולכם- כל הציבור מוזמן באהבה….
צוות החינוך
רפסודיה 2012 – שימו לב למפרש הימני

סיום קורס מדצ"ים של האיחוד החקלאי
היום אחר הצהריים מסיימים שבעה מילדי הנעורים קורס מדצ"ים ארוך ומפרך בן עשרה ימים.
עמית, יונתן, שקד, ליאור, תבל, דותן ויותם: כל הכבוד! אנחנו גאים בכם מאוד.
ילדי הנעורים, תמר ועמרי
קבלת שבת
ביום שישי בערב התקיימה קבלת שבת בדשא ליד מתקן הקופים, ובמסגרתה נחנכו המושבים החדשים שהוכנו במסגרת פרויקט שנת בר המצווה. תודה לקוני ולאריה על הארגון. מי שלא היה הפסיד, אבל יוכל לתקן בקבלות השבת הבאות. מומלץ ביותר.


ספריית ילדים

חינוך – מה קורה פה?
שלום לכולם, אני אמא כבר די הרבה שנים, רובן בתוך ניר-אליהו. קראתי בעיון את דבריו של נימרוד שהתפרסמו בעלון, קראתי בעיון את מכתבה של עפרית. לא הבנתי. רק אני לא מבינה? כל השאר יודעים משהו שאני לא יודעת? שאלות דומות שאלתי לפני כמה חודשים, אני עדיין מחכה לתשובה. אשמח לעזרתכם – שאר ההורים, צוות המחנכים, המערכת…
שבוע טוב, נטע
פרידה מפאקו
לאחרונה התקיימה הפרידה הסופית של הנעורים מהמדריך מתן פאקו גבע. רצינו להגיד תודה רבה על העשייה וההשקעה, מעריכים המון,
ילדי הנעורים
האיחוד החקלאי – טקס פתיחת שנה

טקס פתיחת שנה של התנועה
"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים.."
ד"ר סוס הוא לא סתם סופר ומחבר, הוא גם מזמין אתכם לאירוע שהופך למסורת, פעם בשנה !!
מוכנים לזה ?! תחזיקו חזק !!!!
טקס פתיחת שנה האחוד החקלאי יוצא לדרך !!!!!!!
מי שלא בא- מרובע!
27.9.11 ב-20:00 בדיוק על מדשאת החדר אוכל, הצגה וטקס קצר לפתיחת השנה בתנועה. אנחנו צריכים אתכם עם תמיכתם, שתגיעו עם הרבה פרגון. כי אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים!!
בית המלוכה, כי אמפריות נופלות וקיסרות כבר יש.
יעל בארי, ליאור לוו מדר, שירז לביא, דותן ראובני, עלמה ינאי, בר פלג, שקד ברלס, יותם ברלס, תבל קציר, ירדן שקלי, מיכל הגרעינרית ותמרי הרכזת (:
פתיחת שנת הפעילות בתנועת הנוער- האחוד החקלאי 2011-12
במפתיע הצלחנו להגיע לשנה השלישית בפעילות תנועת הנוער של האחוד החקלאי בקיבוץ ניר אליהו. ללא ספק שנה שעברה היתה שנה מלאה בתוכן ובחוויות.
אנחנו רוצים להזמין את ילדי שכבת ג'-ח' להשתתף בפעולות אשר יתקיימו בשלישי הקרוב בתאריך ה-13.9 בשעה 16:00-17:30, יש להגיע עם חולצת תנועה. פעולה זו מיועדת לחניכי ג'-ו' בכחל עורבני: ג'-ד' ירדן שיקלי, ה'- עלמה ינאי, ו'- תבל קציר. ילדי חוץ מוזמנים בברכה (:
ביום חמישי ה-15.9 בשעה 16:00-17:30 תתקיים פעולה לשכבת ז'-ח' ע"י בר פלג. פותחים מהתחלה את שנת ההדרכה ושנת הבר מצווה.
ולא נשכח את פעילי הסניף שבלעדיהם השנה הזאת לא תעבור- שירז לביא, יותם ברלס, דותן ראובני ושקד ברלס. יעל בארי- רכזת פעילים.
ובנימה הזאת נשמח להודות למתן גבע שליווה אותנו בתור רכז הנוער בשנתיים האחרונות, בהצלחה בהמשך.. נקבל את תמר עוזרד (:.
אביב קציר ואלה רפפורט שסיימו כמלוות הדרכה בסניף, שוב בהצלחה בשנת השירות !!
אביב קציר ואלה רפפורט שסיימו כמלוות הדרכה בסניף, שוב בהצלחה בשנת השירות !!
שכבת עסיסים שסיימה את שנת ההדרכה בדרך הכי אכותית ומשמעותית, ברוכה הבאה לצוות!! אני הכי גאה בכם בעולם: ירדן, תבל, שירז, שקד, עלמה ויותם.
תודה לכל ההורים שתמכו וליוו אותנו בשנה שעברה!
השנה נקבל גרעינרית חדשה העונה לשם "לולו" והיא תלווה את צוות הסניף.
שימו לב- בקרוב טקס פתיחה לא מהעולם הזה !!!!!!!
שתהיה שנה עם המון תוכן והצלחה, בקשר ללוז שעות הפעולות ובכלל ליצירת קשר, ניתן לפנות אליי לפלא- 0542406858
ליאור לוו מדר, רכזת הדרכה.

